اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد

برگزاری دوره تخصصی پیشاهنگی در هلال احمر استان بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: دوره تخصصی پیشاهنگی با عنوان شناخت هویت و روحیه پیشاهنگی در شعب جمعیت هلال احمراستان بوشهر در حال برگزاری است.

برگزاری دوره تخصصی پیشاهنگی در هلال احمر استان بوشهر

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه دوره تخصصی پیشاهنگی با عنوان شناخت هویت و روحیه پیشاهنگی در شعب جمعیت هلال احمراستان بوشهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی اعضاء جدید با آموزش‌های تخصص پیشاهنگی با رویکرد شناخت هویت و روحیه پیشاهنگی است.

شعبانزاده تصریح کرد: این دوره با حضور مدرسان ارشد و مربیان پیشاهنگی اجرا می‌شود مواردی از قبیل هویت پیشاهنگی، علامت‌ها و نشانه‌های پیشاهنگی، مراسم‌ها و گره‌های پیشاهنگی، آموزش امداد، انواع حمل‌ها و پانسمان و بانداژ ، آشنایی اعضای جدید با شیوه ثبت نام در شبکه اجتماعی ماه نو و نحوه فعالیت در آن، فریاد شادی، گروه بندی مربیان، آموزش‌های کاربردی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد ثامن الحجج برنامه‌های متنوعی از سوی دفتر امور زنان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در شعب سراسر استان برگزار شد.

وی گفت: این برنامه با هدف تبیین و ارائه الگوهای مطلوب حیات فردی و اجتماعی و توجه و تاکید بر نقش بنیان خانواده و ممانعت از گسست نسل‌ها با حضور زنان شاغل همسران و فرزندان دختر کارکنان و دختران داوطلب برگزار شد.

شعبانزاده اضافه کرد: قرائت زیارت حضرت معصومه(س)، ارسال پیامک تبریک به دختران، تجلیل از دختران فعال، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های پیش از ازدواج، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی یکروزه، مسابقه فرهنگی، مسابقه بهترین دل نوشته و برپایی ایستگاه دل نوشته در مورد امام رضا(ع)، حضور اعضاء در مراسم استقبال از خدام امام رضا(ع) و برگزاری جشن آفتاب مهربانی از جمله برنامه‌های دهه کرامت بود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول