اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قزوین خبر داد

مساعدت شرکت پخش به مددجویان قزوین برای تأمین مسکن

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین مبلغ 82 میلیون و 600 هزار ریال برای تأمین مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد منطقه دو قزوین اهدا کرد.

مساعدت شرکت پخش به مددجویان قزوین برای تأمین مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حسین عادلی عصر امروز در بازدید از منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد منطقه دو قزوین، اذعان داشت: نهاد مقدس کمیته امداد با اجرای طرح مفتاح‌الجنه فرصتی را فراهم کرده تا خیران و مسئولان بتوانند از نزدیک ضمن دلجویی از خانواده‌های نیازمند در جریان مشکلات زندگی این عزیزان قرار گیرند و گامی را در راستای رفع مشکلات این خانواده‌های نیازمند بردارند.

وی افزود: نیت مردم برای کمک به ایتام و نیازمندان به قصد قرب است و خداوند متعال به اموال کسانی که به قصد قربت به نیازمندان و ایتام کمک می‌کنند، برکت می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین عنوان کرد: باید نوع‌دوستی و انسان دوستی را پیشه خود کنیم و همانگونه که مولای متقیان به ایتام و بی‌سرپرستان آشکارا و در پنهان کمک می‌کردند ما هم باید با تأسی از ائمه اطهار(ع) آنچه که در توان داریم در راستای رسیدگی به حال نیازمندان هزینه کنیم.

عادلی اضافه کرد: از همکاران خودم دعوت می‌کنم که برای کمک به خانواده‌های نیازمند کوتاهی نکنند تا دست در دست هم و با دیدی اعتقادی و الهی مشکل خانواده‌های نیازمند را به‌ویژه در تأمین مسکن که مهمترین دغدغه زندگی آنها است، رفع کنیم.

گفتنی است مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین در بازدید از دو خانواده زیر پوشش مبلغ 82 میلیون و 600 هزار ریال برای تأمین بخشی از هزینه‌های مسکن مهر این خانواده‌ها اهدا کرد.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول