اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مشخص شدند

اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر قزوین و نمایندگان این شورا در کمیته‌ها و کمیسیون‌های شهری و استانی مشخص شدند.

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر قزوین و نمایندگان این شورا در کمیته‌ها و کمیسیون‌های شهری و استانی مشخص شدند.

محمدرضا صدیقی، سیدکاظم مجابی، حسین صلح‌جو، حسین غیاثوند و علی صادقی نیارکی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شدند.

علی فرخ‌زاد، علی صادقی نیارکی، احد چگینی، حسین غیاثوند و مریم نخستین نیز عضو کمیسیون شهرسازی معرفی شدند.

حسین صلح‌جو، حسین غیاثوند، سیدکاظم مجابی، احد چگینی و فاطمه اشدری نیز از اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند.

اما سیدکاظم مجابی، علی صادقی نیارکی، احد چگینی، فاطمه اشدری و شهلا عطایی نیز عضو کمیسیون بهداشت، سلامت و محیط زیست شدند.

بنابر این گزارش؛ فصیحی رامندی، غیاثوند، صدیقی، داوودی و اشدری عضو کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر؛ داوودی و صادقی نیارکی، غیاثوند، فصیحی و نخستین نیز عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و صدیقی، صلح‌جو، مجابی، داوودی و فصیحی رامندی عضو کمیسیون خدمات شهری هستند.

فرخ‌زاد، فصیحی رامندی، صادقی نیارکی، داوودی و چگینی عضو کمیسیون املاک و توافقات؛ فرخ‌زاد، صدیقی، داوودی، صادقی نیارکی و غیاثوند عضو کمیسیون فنی و عمران شورای شهر؛ صدیقی، صلح‌جو، فصیحی رامندی، چگینی، مجابی عضو کمیسیون شورایاری‌ها و صدیقی، صلح‌جو، اشدری، نخستین و عطایی عضو کمیسیون خانواده و امور بانوان شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، صادقی نیارکی و صدیقی عضو شورای عالی سرمایه‌گذاری و داوودی نماینده شورا در کمیته انضباطی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی؛ نخستین نماینده شورا در کمیته طرح جامع و تفصیلی؛ غیاثوند عضو کمیته فنی کمیسیون ماده پنج و صدیقی، مجابی و چگینی نمایندگان شورا در کمیسیون املاک مناطق انتخاب شدند.

همچنین داوودی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون بدوی نظام وظیفه و صلح‌جو به عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون تجدید نظر نظام وظیفه و صادقی نیارکی، فصیحی رامندی، چگینی و اشدری عضو کمیسیون ماده 100 و اشدری و عطایی عضو کمیسیون ماده 77 و چگینی عضو کمیسیون ماده هفت شدند.

این گزارش می‌افزاید؛ عباس ظاهری، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در شورای ترافیک شهرستان، شورای سازمان نوسازی و بهسازی، شورای آموزش و پرورش شهرستان، شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر، شورای عالی سرمایه‌گذاری، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و کمیسیون‌های نظارت بر اصناف و مجمع امور صنفی، تشخیص سن و ماده پنج عضویت دارد.

خاطرنشان می‌شود؛ انتخابات اعضای هیئت رئیسه هر یک از کمیسیون‌های داخلی شورا پس از برگزاری نخستین جلسه آن کمیسیون صورت خواهد گرفت و نتایج آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول