اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی مطرح کرد

برگزاری 10 عنوان دوره آموزشی اقامه نماز در خراسان شمالی‌

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری 10 عنوان دوره آموزشی اقامه نماز در این استان خبر داد.

برگزاری 10 عنوان دوره آموزشی اقامه نماز در خراسان شمالی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدصادق باقرپور بعد از ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: آموزش دوره‌های 28 ساعته توسعه و ترویج فرهنگ نماز برای کارکنان با همکاری دستگاه‌ها، آموزش دوره‌های مدرسین خانواده با همکاری آموزش و پرورش، آموزش مربیان مهدهای کودک، آموزش دوره ائمه جماعات با عنوان الگوهای موفق و آموزش دوره‌های فعالان نماز از جمله این دوره‌ها است.

وی همچنین آموزش دوره‌های قرائت صحیح نماز، آموزش دوره مهدویت به صورت کارگاهی، برپایی دوره آموزشی نماز شایستگان، اجرای دوره آموزشی عمومی نماز ویژه فرهنگسراها، آموزش کوتاه مدت تربیت مبلغ نماز از دیگر فعالیت‌های آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی است.

باقرپور به اهم فعالیت‌های فرهنگی مصوب ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی هم اشاره کرد و گفت: در همین راستا مسابقه غیر حضوری کتابخوانی نماز ویژه عموم، مسابقه بزرگ نماز ویژه کارکنان ادارات، مسابقه مکاتبه‌ای نماز ویژه نوجوانان و همچنین جشنواره‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز برگزار شده است.

به گفته وی، نشست‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانواده با موضوع نماز و با استفاده از اساتید مجرب برگزار شده که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت‌های خوبی را در بخش فوق برنامه انجام داده است، افزود: نهادینه کردن موضوع نماز در ادارات، تأمین ائمه جماعات، زیباسازی نمازخانه‌های دستگاه‌های اجرایی، تجهیز نمازخانه‌های ادارات به لحاظ فرش و امکانات گرمایشی، برودتی و صوتی و احداث یا تعمیر یا بهسازی نمازخانه‌ها نیز در این راستا انجام شده است.

باقرپور برپایی شب‌های شعر و خاطره‌گویی در مورد نماز، شرکت فعال در نمایشگاه‌های سالانه، تهیه و توزیع کتب تخصصی، تهیه و توزیع سی‌دی‌های حاوی مطالب پیرامون قرائت صحیح نماز، شرکت فعال در اجلاسیه‌های نماز و همچنین شرکت در آیین‌های معنوی جشن تکلیف دانش‌آموزان از دیگر فعالیت‌های این ستاد در خراسان شمالی است.

انتهای پیام/63002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول