اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌بی‌آزار‌تهرانی در همایش ‌سبک زندگی‌:

هجوم آسیب‌های اجتماعی اخلاق دینی را خدشه‌دار می‌کند

محقق و آسیب‌شناس تربیت و خانواده گفت: هجوم آسیب‌های اجتماعی سرچشمه گرفته از غرب اخلاق دینی را خدشه‌دار می‌کند.

هجوم آسیب‌های اجتماعی اخلاق دینی را خدشه‌دار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، همایش مردمی سبک زندگی اسلامی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا بعد از ظهر امروز با حضور پرشور اقشار بسیجیان در کانون اندیشه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در این همایش میلاد امام رضا (ع) را تبریک گفت و سعادتمندی اقشار شیعیان را در گرو تبعیت و الگوگیری از ائمه اطهار ذکر کرد.

محقق و استاد علوم اسلامی توجه به سبک زندگی اسلامی را ضروری دانست و افزود: الگوگیری از سبک زندگی ائمه سبب ارتقای فضیلت‌ها در زندگی شیعیان شده و روحیه معنوی جامعه را دوچندان می‌کند.

وی بیان کرد: توجه به اصول اخلاقی و قوانین اجتماعی از جمله آداب همسایگی و اخلاق شهروندی به ویژه رعایت استهلال، طلب بخشش و احترام به حقوق بانوان باید توسط افراد دنبال شود.

بی‌آزار تهرانی پیرامون کاوش‌های اجتماعی صورت گرفته در حوزه خانواده ادامه داد: دانشمندان و روان‌شناسان حوزه‌های شخصیتی و تربیت با مطالعه دوره کودکی موفق به انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی بسیاری شده‌اند.

محقق و استاد علوم تربیتی ادامه داد: با تأمل در آیات و روایات اسلامی می‌توان ریشه بسیاری از نظریه‌های جدید را در متون پیدا کرده و سبب ارتقای جامعه اسلامی شد.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه هجوم فرهنگ غربی در بین برخی جوانان شیوع یافته است، ابراز داشت: تلاش برای تعالی بخشی در حوزه جوانان باید توسط نهادهای فرهنگی انجام شده تا شاهد بهبود فضای اجتماعی و اخلاقی جامعه شویم.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول