اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید کارشناس مسئول مؤسسات قرآنی کشور از فعالیت‌های مؤسسه قرآنی مبین دهدشت

کارشناس‌ مسئول مؤسسات قرآنی کشور و مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر‌احمد با حضور در موسسه قرآنی مبین دهدشت از فعالیت‌های قرآنی این موسسه بازدید کردند.

بازدید کارشناس مسئول مؤسسات قرآنی کشور از فعالیت‌های مؤسسه قرآنی مبین دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه صبح امروز، کارشناس‌ مسئول مؤسسات قرآنی کشور و مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر‌احمد با حضور در موسسه قرآنی مبین دهدشت از فعالیت‌های قرآنی این موسسه بازدید کردند.

 

در این بازدید که حمیدرضا نداف از قاریان برجسته کشوری حضور داشت، ابتدا سید خدادوست موسوی‌سادات، مسئول موسسه قرآنی مبین دهدشت گزارشی از عملکرد این موسسه و مقامات کسب شده از سوی قرآن آموزان ارائه کرد و اظهار داشت: این موسسه به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در سال 1388 رسماً کار خود را آغاز کرد و فعالیت‌هایی نظیر برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم تربیت معلم، آموزش‌یاری و صوت و لحن برگزار کرده که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسب مقامات برتر شهرستانی، استانی و حتی منطقه‌ای باعث شد خانواده‌‌ها فرزندان خود را به این موسسه بفرستند و بحمدالله امروز یکی از پرجمعیت‌ترین موسسات قرآنی استان و حتی کشور است.

مسعود وادی‌پور، کارشناس مسئول مؤسسات قرآنی کشور هم با قدر‌دانی از فعالیت‌های انجام گرفته از کلاس‌ها بازدید و با طرح سوال از روند فراگیری قرآن آموزان موسسه آگاه و آن را خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول