اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: تمام شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند.

شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی اظهار داشت: استان آذربایجان‌شرقی دارای 51 شهرک صنعتی بوده که تامین گاز این شهرک‌ها یا اتمام یافته و یا در حال اجرا است که به تناسب درخواست و فراهم شدن بستر و شرایط استفاده از گاز طبیعی مطابق ضوابط شرکت ملی گاز ایران به مدار مصرف شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

وی با اشاره به روند گازرسانی به شهرک‌های صنعتی در استان افزود: از تعداد کل 51 شهرک صنعتی در سطح استان تعداد 32 مورد گازدار شده، هفت مورد در دست اجرا و 12 مورد نیز در مرحله مطالعه و طراحی پروژه گازرسانی قرار دارد.

دینی درخصوص پروژه‌های فعال تصریح کرد: شهرک صنعتی کاغذکنان، شهرک خضرلو، شهرک صنعتی ملکان، سهند چهار، مرند دو، شهرک صنعتی کشکسرای و شهرک مبل و خودروی الماس تبریز هفت پروژه فعال گازرسانی در بخش شهرک‌های صنعتی هستند که در طراحی این پروژه‌های اجرایی، ظرفیت‌سازی‌های لازم به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر سایر واحدهای صنعتی احداث شده در این شهرک‌ها مد نظر قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: خوشبختانه پیگیری و همت بیشتر در تامین گاز بخش‌های صنعتی منجر به افزایش روز افزون مصرف کنندگان صنعتی از این نعمت الهی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: توسعه پایدار صنعتی استان، ایجاد و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق تامین گاز طبیعی از محورهای اساسی مورد نظر شرکت گاز  است.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول