اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد

گازرسانی به 245 روستای آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از گازرسانی به 245 روستای استان خبر داد.

گازرسانی به 245 روستای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 86 قرارداد اجرایی و خدماتی در حوزه گاز استان منعقد گردیده است.

وی افزود: در حال حاضر برای این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ بر 615 هزار و 798 میلیون ریال برآورد شده که تعدادی از این پروژه‌ها در دست اجرا بوده و به زودی عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

دینی اضافه کرد: بیشترین حجم قراردادهای منعقده در زمینه گازرسانی به روستاهای محروم استان بوده و پروژه‌های صنعتی منعقد گردیده است.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال گازرسانی در سطح استان تصریح کرد: هم اکنون گازرسانی به 245 روستا در دست اجرا بوده که با در نظر گرفتن قراردادهای منعقده در گازرسانی به روستاها، در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی تمام هم استانی‌های عزیز از نعمت الهی گاز خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: بازدیدهای ادواری کارشناسان از پروژه‌های گازرسانی، توجه ویژه به برنامه زمانبندی، رفع چالش‌های اجرای پروژه‌ها، برگزاری جلسات ادواری با پیمانکاران و کنترل پروژه‌های اجرایی و بهره‌گیری از نظام پیشنهادات در ایجاد روش‌های نوین گازرسانی از مهمترین رویکردهای شرکت گاز در رشد و توسعه شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان بوده است.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول