اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز خبر داد

گاز بخش‌هایی از نظرآباد امروز قطع می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان البرز از قطعی گاز چندین ساعته در بخش‌های از شهرستان نظرآباد طی امروز دوشنبه بیست و پنجم شهریور خبر داد.

گاز بخش‌هایی از نظرآباد امروز قطع می‌شود

محمد هدایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شرکت گاز در فواصل زمانی مشخص اقدام به ترمیم، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه گاز استان کرده و برای این منظور برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار داریم.

وی افزود: به همین دلیل در مواقعی شاهد قطعی گاز هستیم که این اتفاق به ندرت در استان البرز رخ داده و همواره پیش از قطعی گاز موضوع را به اطلاع مردم و مشترکان رسانده‌ایم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز افزود: امروز نیز گاز بخش‌هایی از شهرستان نظرآباد از سوی مدیریت گاز این شهرستان قطع می‌شود که موضوع از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان رسانده شده است.

هدایی‌‎پور در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در نظرآباد مبنی بر اینکه علت قطعی گاز چه بوده و چند ساعت به طول می‌انجامد؟ گفت: شرکت گاز استان البرز در این شهرستان طرح‌هایی برای اصلاح شبکه و همچنین توسعه در دستور کار دارد و به همین دلیل مجبور هستیم چند ساعت گاز مشترکان در نظرآباد را قطع کنیم.

وی متذکر شد: البته این قطعی گاز مقطعی بوده و 8 ساعت به طول می‌انجامد، ضمن اینکه تنها گاز بخش‌هایی از نظرآباد قطع می‌شود.

سرپرست شرکت گاز نظرآباد افزود: این قطعی محدود به خیابان‌های شقایق، تنکمان، امام خمینی (ره)،‌ بختیار و گلایل است.

هدایی‌پور تاکید کرد: این قطعی گاز از ساعت 11 صبح انجام و حداکثر 8 ساعت به طول می‌انجامد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از شهروندانی که در این خیابان‌ها ساکن هستند تقاضا داریم که در این ساعت در منزل و یا محل کار خود واقع در این محدوده‌ها حضور داشته و شیر اصلی گاز را قطع کنند، همچنین سامانه 194 در خدمت مردم است تا اطلاعات بیشتر را به آنها ارائه دهد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول