اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی ساری خبر داد

تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی ساری

رئیس دانشکده فنی امام محمد باقر ساری از تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ناصر صداقتی‌پور ظهر امروز در جلسه افتتاحیه کارگروه کارآفرینی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین به آموزش‌های علمی و عملی دانشجویان و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌پردازد.

وی گفت: در این راستا توجه به تولیدات داخلی با عنایت به نقش دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای باید مدنظر قرار گیرد که این مهم در درجه اول برای برآورده ساختن نیازهای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و سپس سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.

رئیس دانشکده فنی ساری گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه کارآفرین محسوب می‌شود و هدف اصلی از کارآفرینی ایجاد کسب و کار جدید است و تشخیص فرصت، نخستین گام در فرآیند کسب و کار جدید است البته دانشگاه فنی و حرفه‌ای این امر مهم را تشخیص داده و اقدام به تشکیل کمیته‌های کارآفرینی کرده است.

صداقتی‌پور افزود: هدف از تشکیل کارگروه کارآفرینی بستر سازی برای اجرایی شدن فرآیند کارآفرینی در دانشکده‌ها و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص و کاردان در دانشکده‌ها است.

وی گفت: با اجرای این طرح سطح مهارت‌های فنی با توجه به آموزش‌های علمی و عملی ارتقا خواهد یافت و پژوهش‌های کاربردی همراه با تولید در دانشکده‌ها شکل خواهد گرفت و همچنین با استفاده از توان بالا و ظرفیت‌های بالقوه در دانشکده‌ها قیمت تمام شده محصولات تولیدی مناسب‌تر خواهد بود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مشارکت جمعی در امر فعالیت تولیدی دانشجویان و اساتید دانشکده، ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در بین نیروهای جوان و پویا کردن فضای تولید در درون دانشکده‌ها از دیگر اهداف ایجاد کار گروه کارآفرینی است که در نهایت به خلق حماسه‌ای دیگر در زمینه اقتصادی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول