اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید مازندران:

توسعه مازندران با کمک بخش خصوصی/ سخت بود جایگزین طاهایی شوم

استاندار جدید مازندران گفت: توسعه مازندران با حمایت دولت و بخش خصوصی محقق می‌شود.

توسعه مازندران با کمک بخش خصوصی/ سخت بود جایگزین طاهایی شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز به عنوان استاندار دولت یازدهم با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه، نمایندگان استان و مدیران استانی معارفه شد.

فلاح با تبریک به مناسبت دهه کرامت و تولد امام رضا(ع) اظهار داشت: تنها مشکلی که برای خود در این جایگاه احساس می‌کنم این است که جایگزین طاهایی می‌شوم.

وی با اشاره به اینکه خود را مقید می‌دانم تا در خدمت علمای استان باشم و پیگیر مشکلات شوم، افزود: روز گذشته خدمت نماینده ولی فقیه در مازندران بودم و مشکلات استان را به درستی تشریح کردند.

فلاح جلودار مازندران را استانی نیرو خیز در سطح ملی و استانی دانست و ادامه داد: از همه دست‌اندرکاران استانی دعوت می‌کنم تا در اتاق فکر کمک ما برای توسعه مازندران باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران به مرور فعالیت‌های اجرایی گذشته خود پرداخت و گفت: کار اجرایی را از جهادسازندگی استان شروع کردم و در پشتیبانی جنگ جهادسازندگی فعالیت و بعد از آن در بخش‌های مختلف مرتبط با تحصیل در تهران کار کردم.

وی با اشاره به اینکه مازندران در بخش‌های مختلف دارای استعداد است، تصریح کرد: برای توسعه استان باید از امکانات موجود کشاورزی، بنادر، دریانوردی استفاده شود و این کار در مازندران قابلیت اجرا دارد.

فلاح اظهار داشت: با توجه به امکانات موجود در مازندران شرایط کنونی رنج‌آور است.

وی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته مازندران شرایطی داشت که همه برای کار به این استان مهاجرت می‌کردند.

استاندار جدید مازندران اضافه کرد: برای رفع مشکلات استان باید از امکانات ملی و بخش خصوصی استفاده شود.

وی از حسن اعتماد دولت تدبیر و امید و وزیر کشور تشکر کرد و گفت: از خداوند خاضعانه استمداد می‌طلبم تا در این کار پیش رو کمک حال من باشد.

فلاح جلودار در مراسم معارفه خود با در دست گرفتن اسناد توسعه مازندران، اظهار داشت: در بحث اقتصادی مازندران باید بتواند در سال 1404 در چارچوب امکانات موجود سرآمد منطقه باشد.

وی با بیان اینکه هشت سال از اجرای سند توسعه استان گذشته است، گفت: در 12 سال باقیمانده باید به موفقیت‌های زیادی دست یابیم.

فلاح با مروری از بندهای اسناد توسعه‌ای استان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از هشت سال در بحث سرمایه‌گذاری استان، تعدادی از کارخانه‌های تعطیل است و طرح‌های نیمه تمام به زعم معاون عمرانی استانداری اگر تمام اعتبارات را معطوف به تکمیل پروژه‌های استانی کنیم 10 سال طول می‌کشد تا پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: نباید به اعتبارات کشوری بسنده کرد باید با همت نمایندگان استان طرح‌ها بررسی و اولویت‌ها مشخص شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه خوش‌بین هستم با هماهنگی استانی و نیروهای بالنده مازندران مشکلات را پشت سر گذاشته و به موفقیت دست می‌یابیم، اذعان داشت: سوگندی که رئیس جمهور در مجلس اعلام کردند منهم به این سوگند وفادارم و تمام وقتم را برای توسعه استان و تحقق برنامه‌های دولت می‌گذارم.

به گزارش فارس، سیدعلی‌اکبر طاهایی 63 ماه و 17 روز استاندار مازندران  بود.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول