اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط اعلام کرد

برخورد جدی با عاملان مواد مخدر در پلدشت

فرماندار شهرستان شوط گفت: برخورد جدی با عاملان مواد مخدر در پلدشت انجام می‌گیرد.

برخورد جدی با عاملان مواد مخدر در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی پیام پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوط که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برخورد جدی با تهیه‌کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در پلدشت انجام می‌گیرد.

وی بر لزوم مبارزه جدی با عاملان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از پدیده‌های شومی است که افراد را درگیر می‌کند.

پیام با بیان اینکه در راستای مبارزه با این پدیده شوم باید از تمام توان تلاش کنیم، ادامه داد: این پدیده شوم سبب ایجاد مشکلات اجتماعی و اقتصادی برای خانواده و جامعه می‌شود.

وی بر آگاه‌سازی جوانان از پیامدهای شوم این پدیده تاکید کرد و گفت: باید جوانان را از عواقب این پدیده شوم آگاه سازیم و این امر به دست خانواده‌ها امکان‌پذیر است.

پیام با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشت: باید در امر پیشگیری به خوبی وارد عمل شویم چرا که هزینه‌‌های درمان بیش‌تر از پیشگیری است.

انتهای پیام/61001/ل10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول