اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک هفته اخیر رخ داد

دستگیری 7 تن از اراذل و اوباش همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری هفت تن از اراذل و اوباش همدان طی یک هفته اخیر خبر داد.

دستگیری 7 تن از اراذل و اوباش همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انتظامی طی یک هفته اخیر اظهار داشت: در تاریخ 19 شهریور ماه یک نفر شرور، به نام «ع ـ ر» توسط اکیپ یگان امداد انتظامی شهرستان دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد 30 ساله که یکی از اراذل و اوباش معروف همدان است، دارای سوابق بالایی از شرارت بوده که با تلاش پلیس‌ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ساعت 22 بیستم شهریورماه نیز یکی از افراد شرور همدان که دارای چند فقره سوابق چاقوکشی و عربده‌کشی بود، دستگیر شد. این فرد، سوابق شرارت و ایجاد مزاحمت در مناطق مختلف همدان به ویژه بلوار ارم را داشت که بعد از تعقیب و گریز دستگیر شد.

مرادی افزود: در ساعت 11:30 مورخ بیست و دوم شهریور نیز فردی در میدان امام(ره) به مأموران یگان امداد مراجعه و اعلام داشته در چند روز پیش فردی به زور سوار ماشینش شده و در میدان امامزاده عبدالله با وی درگیر و شیشه خودروی او را با میلگرد شکسته است.بعد از این گزارش، پلیس وارد عمل شده و متهم را به نام «الف ـ من» 28 ساله دارای چند فقره شرارت دستگیر و تحویل مراجع قضایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: در تاریخ بیست و سوم شهریور نیز گشت‌های موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان همدان در حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندای 125 مشکوک شد.

وی ابراز داشت: موتورسوار، فردی به هویت « م ـ ع » 26 ساله بود که بعد از بازرسی از نامبرده یک قبضه کلت فلزی بدلی و یک قبضه سلاح سرد قمه کشف شد.

مرادی با بیان اینکه متهم بلافاصله به استفاده از مشروبات الکلی نیز اعتراف کرد، افزود: وی به همواره موارد کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.اکیپ گشت یگان امداد نیز سه نفر از اراذل و اوباش معروف به نام « ر ـ ر»، «م ـ م» و «س ـ م» را دستگیر و سه قبضه سلاح سرد شامل چاقو و شمشیر را از آنها کشف و ضبط کرد.

انتهای پیام/89002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول