اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبرداد

اتصال 70 درصد کتابخانه‌های استان بوشهر به اینترنت

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بیش از 70 درصد کتابخانه‌های استان بوشهر به اینترنت متصل هستند که باید افزایش یابد.

اتصال 70 درصد کتابخانه‌های استان بوشهر به اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست مشترک انجمن کتابخانه‌ها و نهضت مطالعه مفید در استان بوشهر با اشاره به وظیفه شهرداران در قبال کتابخانه‌ها، خواهان توجه بیشتر مسئولان شهری و شهرداری‌ها به مقوله کتابخانه‌ها که بطور فراگیر در دسترس عموم قرار گیرد، شد.

وی با بیان اینکه اعضای شوراها فقط مسئول خدمات شهرداری نیستند تصریح کرد: نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی باید در تامین نیازهای عمومی مردم شهرها در بخش‌های مختلف تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر توجیه اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران در رابطه با تامین نیازهای عمومی شهروندان تاکید کرد و گفت : با تغییر اعضای شوراهای اسلامی و برخی شهرداران امیدواریم فرمانداران در جلسات اولیه، شوراها و شهرداران را در این رابطه توجیه کنند.

پرآور با بیان اینکه در بخش توسعه کتابخانه‌ها باید مشارکت مردم افزایش یابد افزود: فرهنگ و فرهنگ‌سازی امری است که دولت به تنهایی توانایی انجام آن را ندارد و باید آحاد و اقشار مختلف مردم در این امر مهم همکاری و مساعدت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در حوزه توسعه کتابخانه‌ها مشکلات زیادی وجود دارد و این مشکلات با مشارکت بیشتر مرتفع می‌شود و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین عموم امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی تاکید کرد: دولت با راهنمایی، هدفمندسازی و تعیین خط و مشی برای انجمن‌ها، تشکل‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی باعث هم‌افزایی و پیشرفت کشور می‌شود.

پرآور با بیان اینکه بیش از 70 درصد کتابخانه‌های عمومی به اینترنت متصل هستند اضافه کرد: شاخص‌ها در بخش امور کتابخانه‌ها ارتقا یافته است و این امر می‌تواند آغاز راهی برای تحقق اهداف برنامه پنج ساله توسعه در امر کتابخانه‌ها باشد.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول