اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد

تاکید تورات و انجیل به رعایت حجاب و عفاف زنان

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در تورات و انجیل در 25 مورد به لزوم رعایت حجاب و عفاف برای زنان اشاره شده است.

تاکید تورات و انجیل به رعایت حجاب و عفاف زنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، محمدحسین توانایی در همایش یک‌روزه روشنگری بسیجیان شهرستان کنگاور اظهار داشت: برای اصلاح جامعه ابتدا باید اصلاح خانواده انجام شود.

به گفته توانایی، وجود آیه‌های متعدد در قرآن کریم پیرامون مسائل خانواده، بیان‌گر اهمیت نقش خانواده در شکل‌گیری فضائل اخلاقی در جوامع انسانی است.

وی با اشاره به اینکه دوازده صفت در سوره فرقان برای عبادالرحمن ذکر شده، تاکید کرد: توجه به آموزه‌های قرآنی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی و نیز تسلط فرهنگی ما بر فرهنگ‌های مهاجم کافی است.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور عنوان کرد: در تورات و انجیل هم در بیست و پنج مورد به لزوم رعایت حجاب و عفاف برای زنان اشاره شده است.

توانایی خاطر نشان کرد: عالمان مسیحی و یهودی، تعلیمات دینی کتب آسمانیشان در مورد حجاب و عفاف را به پیروان دینشان آموزش نمی‌دهند و همین امر موجب افتراق بین زندگی غربی و اسلامی شده است.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور مادی‌گرایی، عدم اعتقاد واقعی به زندگی پس از مرگ، فردگرایی، اختیار دادن بیش از حد به آزادی‌های فردی و اعتقاد به فانی بودن انسان را از جمله مواردی دانست که برخی انسان‌های غربی را به انحطاط فکری سوق می‌دهد.

گفتنی است در پایان این همایش یک‌روزه از بسیجیان نمونه شهرستان کنگاور با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول