اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشییع پنج شهید گمنام در البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از تشییع پنج شهید گمنام در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

تشییع پنج شهید گمنام در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ادیبی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما است.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که گذر زمان از دوران هشت سال دفاع مقدس نسل امروز را با فرهنگ جبهه و جنگ و ایثار و شهادت دور کند.

این مسئول با اشاره به این که نسل امروز باید بیش از هر زمان دیگری با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود افزود: نوجوانان و جوانان دیروز بدون هیچ چشم داشتی با حضور در جبهه‌ها به مبارزه با دشمن پرداختند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

ادیبی اظهار داشت: این شهدای گمنام در تفحص‌های اخیر کشف شده‌اند که تعداد پنج تن از این شهدا در این استان به خاک سپرده خواهند شد.

وی با اشاره به این که طی 10 سال گذشته استان البرز میزبان پیکر پاک 70 شهید گمنام بوده است افزود: ما در قبال شهدا وظیفه بسیار خطیری را بر عهده داریم لذا ادامه راه آنان و حفظ آرمان‌های شهدا می‌تواند ما را در تحقق وظایف خود یاری دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پنج شهید گمنام، دو شهید در شهر ماهدشت در جنب پارکی که در ورودی شهر قرار دارد به خاک سپرده شوند.

وی اظهار داشت: همچنین مقرر شد سه شهید گمنام دیگر نیز در شهر طالقان به خاک سپرده شوند.

به گفته ادیبی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ماهدشت روز پنج شنبه 28 شهریور ماه برگزار می‌شود و این مراسم برای شهدای گمنام طالقان متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول