اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

محکومیت 6 واحد صنفی متخلف در بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت 6 واحد صنفی متخلف در بوشهر خبر داد.

محکومیت 6 واحد صنفی متخلف در بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تعدادی از واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی بوشهر محکوم شد.

وی افزود: تعدادی از واحدهای صنفی متخلف به جرم گران فروشی و عدم درج قیمت در شعبه سوم تعزیرات حکومتی بوشهر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: برحسب گزارش بازرسان نظارت بر بازار و اصناف، پرونده تخلف تعدادی از واحدهای صنفی اعم از سوپر مارکت، لوازم بهداشتی و سایر موارد جهت رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

احمدی بیان کرد: شعبه با احضار متصدیان واحدها و استماع دفاعیات آنان تخلف تعداد شش واحد را محرز تشخیص داده و متخلفان را به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ 11 میلیون و 577 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد، ضمن اینکه رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به محکومیت عامل فروش گاز مایع در تعزیرات حکومتی بوشهر، اظهار داشت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر گران فروشی یک واحد عرضه کننده سیلندرهای گاز مایع پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

احمدی گفت: شعبه با بررسی محتویات پرونده و گزارش دریافتی و همچنین استماع دفاعیات متصدی واحد مربوطه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده متخلف را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد، رای صادره اجرا و پرونده نیز مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول