اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اردبیل:

تعزیرات به 6550 پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با نظارت‌های مستمر و دائمی تاکنون به شش هزار و 550 پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده‌اند.

تعزیرات به 6550 پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار داشت: این مجموعه‌ها با به کارگیری نیروهای نظارتی مستمر، دائمی و دقیق قیمت محصولات مختلف را در بازار مورد ارزیابی قرار می‌دهند و به شدت با متخلفان و گران‌فروشان برخورد می‌کنند به طوریکه تاکنون در این زمینه به شش هزار و 550 پرونده در اسرع وقت رسیدگی کرده‌اند.

وی به برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا اشاره کرد و افزود: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا با 140 غرفه به عنوان عرضه‌کننده کالا و 17 غرفه رایگان با هدف توزیع نیازمندی‌های عمومی به ویژه کالاهای اساسی برپا شده و تا 30 شهریورماه دایر می‌باشد.

دبیر با بیان اینکه عرضه کالاها در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 30 درصدی می‌باشد، تصریح کرد: در 17 غرفه رایگان عرضه کالاهای اساسی، دفترچه‌های دانش‌آموزی و لوازم‌التحریر با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

این مسئول از عرضه 150 تن شکر به قیمت یک‌هزار و 580 تومان و گوشت مرغ منجمد به صورت نامحدود و به نرخ پنج هزار و 100 تومان خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: گوشت قرمز گرم از طریق کشتارگاه صنعتی و با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل از پیش‌بینی بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق توسط دستگاه‌های متولی در نمایشگاه و سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: به جد و به صورت فوری و در محل برپایی نمایشگاه به تخلفات رسیدگی شده و احکام لازم نیز صادر می‌شود.

دبیر از ذخیره‌سازی مناسب و کافی کالاهای اساسی به ویژه شکر، برنج و گوشت منجمد خبر داد.

وی بیان کرد: متقاضیان و تعاونی‌ها می‌توانند برای دریافت این کالاها به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و نسبت به دریافت و توزیع آن اقدام کنند.

دبیر به تلاش‌های انجام شده در مورد خرید گندم اشاره کرد و ادامه داد: باید نسبت به پرداخت به موقع بها گندم خریداری شده اقدام کرده و ذخیره‌سازی گندم با کیفیت به مقدار کافی انجام شده و صورت بگیرد.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول