اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دشت‌سر مازندران خبر داد

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین زینبیه مازندران در هفته دفاع مقدس

بخشدار دشت‌سر مازندران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بزرگترین زینبیه مازندران با مساحت بیش از 240 متر مربع در بخش دشت‌سر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین زینبیه مازندران در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد حسنی عصر امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هشت پروژه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش دشت‌سر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: گازرسانی به هشت روستای این بخش که قرار بود در هفته دولت صورت گیرد به احتمال زیاد به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح یک ساختمان دهیاری و پارک روستایی نیز در برنامه‌های این هفته قرار دارد، اظهار داشت: ساختمان زینبیه روستای خرمن‌کلا در ایام هفته دفاع مقدس با مساحت 240 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد که بزرگ‌ترین ساختمان زینبیه روستایی در استان مازندران به شمار می‌رود.

حسنی با اعلام اینکه ساماندهی گلزار شهدای میله با دو شهید نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 84 شهید بخش دشت‌سر با سخنرانی سردار میرشکار برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم وصیت‌نامه تمامی این شهدا چاپ و تکثیر و در اختیار حاضران قرار می‌گیرد.

بخشدار دشت‌سر مازندران با بیان اینکه همایش شوراهای اسلامی قدیم و جدید این بخش نیز در این ایام صورت می‌گیرد، گفت: از افرادی که بیشترین سابقه حضور در جبهه‌ها را داشته و نیز فرماندهان دوران دفاع مقدس این بخش تجلیل می‌شود.

 انتهای ‌پیام/86011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول