اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

کتاب «سرخ لاله‌های زرد کوه» رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از رونمایی کتاب «سرخ لاله‌های زرد کوه» همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

کتاب «سرخ لاله‌های زرد کوه» رونمایی می‌شود

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادگار 8 سال دفاع مردانه حق علیه باطل است و بهانه‌ای برای تجدید خاطره و میثاق مجدد با آرمان‌های امام  راحل و رهبری را فراهم می‌کند.

وی از برگزاری رژه جانبازان در اولین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همایش پیام‌آوران ایثار در این استان نیز بعد از ظهر روز سی و یکم شهریور در شهرکرد برگزار خواهد شد.

امیری افزود: در همین روز ایثارگران و خانواده شهدا گرد هم می‌آیند و شبی را به خاطره‌گویی از دوران مبارزات خویش در کنار هم سپری می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان از رونمایی کتاب "سرخ لاله‌های زرد کوه "خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب مرجع و ارزشمند به معرفی سرداران، امیران، فرماندهان و سرفرازان استان می‌پردازد و بعد از معرفی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس از اثر چندرسانه‌ای سردار شهید الیاس ارجمند نیز رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 17 ویژه برنامه برگزار خواهد شد، اذعان داشت: طراحی، چاپ و نصب بنر شهدا و دفاع مقدس در سطح استان، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، دیدار از ایثارگران دفاع مقدس به ویژه خانواده اولین شهید دفاع مقدس استان و تک فرزند شهید استان همراه با مسئولان استان از جمله این برنامه‌ها است.

امیری از پرده‌برداری چندین تابلو از تصایر شهدا در شهرهای استان خبر داد و یادآور شد: در طول هفته دفاع مقدس سعی می‌کنیم در شهرهای بروجن، فرخشهر، بن، وردنجان و سامان تابلوهای تصاویر شهدایی را نصب و پرده‌برداری کنیم.

انتهای پیام/68006/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول