اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت امور شعب بانک صادرات ایران:

بانک صادرات پیشرو در فعالیت‌ در شرایط سخت و بحرانی است

مدیریت امور شعب بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات پیشرو در فعالیت‌ در شرایط سخت و بحرانی است.

بانک صادرات پیشرو در فعالیت‌ در شرایط سخت و بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن خدایاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و اسبق بانک صادرات ایلام اظهار داشت: همه کارکنان بانک صادرات برای پیشرفت و اعتلاء هر چه بیشتر بانک باید تلاش کنند.

وی از همکاران و کارکنان بانک صادرات خواست با تعامل، همدلی و همکاری خوبی که تاکنون داشته‌اند بیش از پیش همت کنند تا افق‌های پیشرو محقق شود.

این مسئول ضمن قدردانی از دو خصلت ارزشمند کارکنان خدوم بانک صادرات از جمله غیرت و اراده قوی از همکاران به خاطر همراهی خوبی که در شرایط سخت و بحرانی به وجود آمده طی سال گذشته از خود نشان دادند تشکر کرد و افزود: این نوع رفتارها ناشی از علاقه شدید کارکنان به سازمان است.

خدایاری اظهار داشت: بدون شک آنچه که تاکنون توانسته است بزرگترین بانک خصوصی کشور را تا این پایه به بالاترین درجات و پر افتخارترین القاب و عناوین برساند دارا بودن سرمایه‌های عظیم و ارزشمندی از بهترین همکاران زحمتکش و خدومی است که نه تنها برای اعتلاء نام این بانک بلکه برای سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند اکبر مختوایی مدیریت سابق بانک صادرات ایلام در طول دوران تصدیشان در این بانک، مختوایی را مدیری توانا و با درایت عنوان کرد که توانسته با منش و رفتار خوبی که در بین همکاران تسری داده فضایی صمیمی به وجود آورد.

این گزارش حاکی است حسن خدایاری ظهر امروز در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: ایلام خاستگاه شهیدان والا مقام است و هرگونه خدمت‌رسانی به مردم شریف این خطه گلگون و شهیدپرور مایه افتخار و مباهات است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک صادرات از معدود بانک‌هایی است که دیدگاه صرفه اقتصادی ندارد بلکه مسائل اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم را در سرلوحه امور خویش قرار داده است خاطر نشان کرد: با توجه به انتفاعی بودن بانک‌ها معمولا جذب منابع و به سودرسانی شعب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول اضافه کرد: اما توجه به خواسته‌های عمومی و کمک به هم‌نوعان برای مجموعه کارکنان خدوم بانک صادرات اهمیت ویژه دارد.

در ادامه این دیدار استاندار ایلام نیز ضمن خیر مقدم به خدایاری و همراهان ضمن قدردانی از زحمات وصف ناپذیر مختوایی مدیریت کوشا و زحمتکش سابق بانک صادرات ایلام و در راستای آبادانی و پیشرفت استان در قالب کمک به پرداخت تسهیلات لازم در این راه گفت: من در بسیاری از حوزه‌ها کار کرده‌ام و همواره به این نتیجه رسیده‌ام که باید برای خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای درنگ نکرد.

محمود عباس‌زاده مشگینی افزود: باید همه به ویژه مسئولان با تمام توان و امکانات در این مسیر حرکت کنند.

استاندار ایلام با مقایسه ایلام با سایر استان‌های برخوردار اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های ناشی از جنگ تحمیلی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و عقب ماندگی‌های این استان که قسمت اعظم آن به مشکلات اقتصادی و نبود ساز و کارهای مناسب برای بهره‌گیری بهینه از سرمایه‌های خدادادی آن که سهم قابل توجهی از نفت و گاز کشور را در اختیار دارد برمی‌گردد از مسئولان حاضر در این جلسه خواست با تزریق اعتبارات مورد نیاز در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و ... گام‌های موثری از سوی بانک صادرات در این راه برداشته شود.

در پایان نیز با حضور حسن خدایاری مدیر امور شعب بانک صادرات ایران از اکبر مختوایی مدیر سابق شعب بانک صادرات ایلام تقدیر و ابوالفتح سامان‌پور به عنوان مدیر جدید این بانک معرفی شد.

انتهای پیام/2246/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول