اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در دیدار جمعی از مدیران بانک های جنوب شرق استان تهران خواستار شد: زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی فراهم شود.

زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز جمعی از مدیران عامل بانک‌های مهراقتصاد جنوب شرق استان تهران، با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه ورامین در این دیدار بیان داشت: دادن وام و حل کردن مشکلات مردم یک عبادت است و قطعا در پیشگاه الهی دارای اجر ارزشمندی خواهد بود.

محمودی افزود: در دادن وام باید دقت شود که عقود اسلامی رعایت شده و مردم گرفتار وام های ربوی نشوند و این امر مستلزم آگاهی به مسائل و احکام معاملات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید زمینه آگاهی و اطلاع مردم از عقود اسلامی و احکام آن را فراهم و زمینه ایجاد بانکداری اسلامی و سالم را بیش از پیش در جامعه مهیا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: بانک‌ها باید در حل مشکلات مردم پیشگام باشند و با وضع قوانین و مقررات مناسب، زمینه بهره‌مندی افراد نیازمند از وام بانکی را فراهم کنند.

مدیران عامل بانک‌های مهر ورامین، قرچک و پاکدشت در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های بانک متبوع خود،بیان داشتند: بانک مهر اقتصاد در سال جدید سعی دارد تا معاملات را بر اساس عقود اسلامی انجام داده و با نظارت کامل ودقیق، مبالغ وام در جای خود استفاده شود.

این مدیران ادامه دادند: سعی کردیم با چاپ کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای هدایا به مردم، زمینه آشنایی عموم طبقات را با بانکداری اسلامی و احکام آن انجام دهیم که در این زمینه نیز توانستیم فعالیت‌های موثری را انجام دهیم.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول