اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی کبودراهنگ خبر داد

معرفی 8 تیم برتر کبدی جوانان ایران در کبودراهنگ

رئیس هیئت کبدی شهرستان کبودراهنگ از راه‌یابی و معرفی هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور این رشته در کبودراهنگ خبر داد.

معرفی 8 تیم برتر کبدی جوانان ایران در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، حسین یاری ظهر امروز با اعلام پایان یافتن دور نخست نهمین دوره مسابقات کبدی استاندارد جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: این مسابقات که از دیروز در شهرستان کبودراهنگ و در سالن ورزشی ولایت این شهر آغاز شده، با معرفی هشت تیم برتر پیگیری شد.

وی افزود: این رقابت‌ها که با حضور 12 تیم در حال پیگیری است در چهار گروه سه تیمه آغاز شد که در نهایت دو تیم برتر از هر گروه مجوز حضور در دور بعد را گرفتند.

رئیس هیئت کبدی کبودراهنگ اضافه کرد: در بازی‌های صبح امروز، لرستان برابر قزوین به برتری رسید، مازندران موفق شد یزد را از پیش رو بردارد، گلستان با اختلاف 40 امتیازی بر آذربایجان‌ شرقی غلبه کرد و سیستان و بلوچستان حریف خود چهارمحال و بختیاری را در هم شکست.

به گفته وی عصر دیروز و همزمان با مراسم افتتاحیه تیم‌های همدان و اصفهان با دو پیروزی پیاپی به دور بعد راه یافتند.

یاری از برتری هشت تیم همدان، سمنان، لرستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، گلستان و مازندران و راهیابی آنها به دور بعد خبر داد و گفت: این تیم‌ها براساس جدول به صورت حذفی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

وی عنوان کرد: عصر امروز در بازی نخست دور حذفی همدان به مصاف سمنان خواهد رفت و در بازی دوم لرستان با سیستان و بلوچستان رقابت خواهند کرد.

رئیس هیئت کبدی کبودراهنگ افزود: در دیدار سوم تیم‌های اصفهان و فارس به میدان می‌روند و در بازی پایانی امروز دو تیم گلستان و مازندران برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های برنده به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد یادآور شد: چهار تیم پیروز دور حذفی برای مشخص شدن فینالیست‌ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا فردا و در حضور مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران، تیم‌های برتر مشخص شوند.

یاری تصریح کرد: مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات کبدی استاندارد جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی صبح فردا دوشنبه با حضور مسئولان فدراسیون کبدی و همچنین مسئولان استانی و محلی انجام خواهد شد.

وی گفت: در پایان کلنگ احداث خانه کبدی کبودراهنگ نیز به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول