اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باید استقبال بدبدرقه نباشیم

مطرح شدن اسامی 13 نفر برای استانداری آذربایجان‌شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجا‌ن‌شرقی در مجلس با اشاره به مطرح شدن نام 13 نفر برای گرفتن سکانداری استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی سابق یکی از این گزینه‌ها است.

مطرح شدن اسامی 13 نفر برای استانداری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی صبح امروز در حاشیه اجلاس حزب موتلفه اسلامی در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مباحث مختلف در جلسه هفته گذشته مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با وزیر کشور در زمینه مدیریت عالی استان اظهار کرد: در این جلسه بحث‌هایی شد اما به فرد و گزینه‌ای ختم نشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی‌نژاد نیز جزو گزینه‌های سکانداری آذربایجان شرقی است، افزود: آقای نیکزاد یکی از گزینه‌های است که مطرح شده اما تا به امروز از گزینه‌های مطرح شده به فرد و گزینه‌ای ختم نشده است.

سعیدی اضافه کرد: تاکنون نام 13 نفر برای گرفتن سکانداری استانداری آذربایجان شرقی مطرح شده است.

وی افزود: در این جلسه انتظارات و خواسته‌های مردم به وزیر کشور منتقل و از ایشان خواسته شد تا در گزینش فرد مورد نظر برای سکانداری استان‌ها این خواسته را لحاظ و براساس آنها تصمیم‌گیری کند.

سعیدی با اشاره به ویژگی‌های سکاندار آذربایجان شرقی افزود: همت برای خدمت به مردم باید در اولویت کاری استاندار باشد که این خدمت را باید چاشنی‌ای به نام صداقت همراهی کند.

وی داشتن تجربه و توان را یکی دیگر از شاخصه‌های لازم برای استانداری دانست و گفت: گاهی اراده و علاقه وجود دارد ولی نبود تجربه و توانایی مانع از اجرایی شدن اراده می‌شود.

سعیدی داشتن شناخت کافی و آشنایی با موقعیت آذربایجان‌شرقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این شناخت به خصوص در بحث انتظارات و مطالبات مردم در تمام بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، صنعتی بیشتر است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: داشتن روحیه تعامل و همکاری نیز مولفه مهمی است که می‌تواند زمینه تعامل قوا را در سطح استان فراهم آورد.

وی بکارگیری تیم قوی را نیز تضمین کننده رسیدن به مراحل موفقیت عنوان کرد و گفت: استاندار با انتخاب تیم و گزینش مدیران قوی زمینه رسیدن به موفقیت در تک تک بخش‌ها را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای انتخاب فردی اصلح برای سکان هدایت استانداری آذربایجان شرقی بین نمایندگان مجلس و وزارت کشور، اضافه کرد: داشتن تعامل بین وزارت کشور و نمایندگان استان برای انتخاب فردی شایسته یکی از مهمترین عوامل برای نصب استاندار قوی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ولایت پذیری را ویژگی‌ اهم دیگر استاندار ذکر کرد.

سعیدی با اشاره به انتخاب استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید در این زمینه بدرقه خوب از مسئولانی که به جامعه و کشور خدمت کرده‌اند به یک فرهنگ تبدیل شود و باید استقبال بدبدرقه نباشیم.

انتهای پیام/60001/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول