اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

برپایی تور دوچرخه‌سواری مازندران در مهرماه

مشاور اجرایی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری تور دوچرخه‌سواری مازندران در مهرماه سال جاری خبر داد.

برپایی تور دوچرخه‌سواری مازندران در مهرماه

سیدمجید محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه ورزش مازندران در چند ماه گذشته افتخارات فراوانی کسب کرده است، گفت: ورزش استان همچون نگینی در کشور می‌درخشد.

وی ادامه داد: برگزاری مجامع انتخابات ریاست هیئت‌های ورزشی استان با هدف اجرایی شدن برنامه‌های بلندمدت هیئت‌ها در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان باید با حساسیت پیگیری شود، خاطرنشان کرد: حوزه جوانان دارای گستردگی زیادی است که این امر رسیدگی به بخش جوانان را نسبت به سایر حوزه‌ها دشوار می‌سازد.

مشاور اجرایی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری تور دوچرخه‌سواری مازندران در مهرماه سال جاری خبر داد و اذعان داشت: برگزاری تور دوچرخه‌سواری محک جدی برای رکاب‌زنان استان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش عمده‌ای در موفقیت‌های ورزش استان ایفا می‌کنند و اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه دستاوردهای ورزش مازندران سبب تشویق قهرمانان ورزشی استان و کسب انگیزه برای قهرمانی‌های بی‌شمار خواهد شد.

محمدیان از راه‌اندازی شورای اطلاع‌رسانی ورزش استان خبر داد و ابراز داشت: این شورا با حضور روابط عمومی هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان و همچنین تعدادی از اصحاب رسانه‌های ورزشی با ریاست مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی ورزش مازندران مطمئنا سبب افزایش اطلاع‌رسانی موفقیت‌های ورزش استان خواهد شد.

مشاور اجرایی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: ورزش مازندران در بخش زیرساخت‌های عمرانی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی به دستاوردهای فراوانی دست یافته است که این مهم با تلاش همکاران دستگاه ورزش صورت گرفت.

وی متذکر شد: فضای همدلی و اتحاد مثال‌زدنی در ورزش مازندران وجود دارد که این امر ورزش مازندران را در کشور متمایز می‌سازد.

محمدیان در پایان با بیان اینکه هیچ کارشناس ورزشی نمی‌تواند منکر فعالیت‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر در ورزش استان شود، اذعان داشت: ورزش استان با بکارگیری از نقدهای سازنده به جایگاه رفیعی دست خواهد یافت.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول