اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری

حسن صفری رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی شد

حسن صفری با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری به مدت 4 سال ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی را بر عهده گرفت.

حسن صفری رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در مجمع انتخابی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی که پیش از ظهر امروز با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد، حسن صفری با کسب 16 رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی منصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مجمع گفت: توسعه ورزش قهرمانی یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز استان بوده که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سعید ملکی افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در استان صورت گرفته است اما کافی نیستند و باید بیش از پیش تقویت شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های استان در حمایت از ورزش قهرمانی به کار گرفته نمی‌شود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به سوابق درخشان دوچرخه‌سواری در استان مرکزی خاطرنشان کرد: این استان قهرمانان ارزنده و افتخارآفرینی را در رشته دوچرخه‌سواری پرورش داده است که دارای سوابق خوب و درخشانی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی هستند.

ملکی ادامه داد: در سال گذشته به دلیل قطع اعتبارات شاخص‌های فرهنگی بودجه بند «ب»، تحریم‌های اقتصادی و صفر شدن اعتبارات فصل پنج امکان برگزاری مسابقات تور دوچرخه‌‌سواری «میلاد دو نور» در استان وجود نداشت که تلاش داریم امسال این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

وی گفت: برگزاری سه دوره استانی و 15 دوره بین‌المللی تور میلاد دو نور از افتخارات استان مرکزی به شمار می‌رود که برپایی آن نیازمند اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/87002/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول