اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد

رفع معارضان تاسیساتی پروژه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: رفع تمام معارضان تأسیساتی پروژه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر در سریع‌ترین زمان ممکن و انجام هماهنگی لازم با مسئولان ادارات مرتبط ضروری است.

رفع معارضان تاسیساتی پروژه بزرگراه امام علی(ع) بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ظهر امروز از پروژه بزرگراه امام علی(ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه مذکور قرار گرفت.

وی سپس در جمع دست اندرکاران این طرح ضمن برشمردن اهمیت طرح مذکور و تأثیری که در روان سازی ترافیک ورودی شهر بوشهر خواهد داشت، بر تسریع در اجرای پروژه تأکید کرد. مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر برنامه ریزی دقیق پیمانکار بر اساس احجام باقیمانده و ماشین آلات موجود در کارگاه، بر بررسی کارکرد روزانه پیمانکار با حضور نمایندگان کارفرما، مشاور و پیمانکار و تطابق آن با برنامه زمان بندی تاکید کرد.

صفایی با تأکید بر رفع تمام معارضان تأسیساتی در سریع‌ترین زمان ممکن و انجام هماهنگی لازم با مسئولان ادارات مرتبط، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت حداکثر پیمانکاران با منظور نمودن شیفت‌های دوم و سوم کاری و رعایت کامل مشخصات فنی همزمان با افزایش فعالیت اجرایی ضروری است.

صفایی در ادامه این بازدید بر رعایت کامل مشخصات فنی تاکید داشت و از تلاش‌های تمام عوامل اجرایی قدردانی کرد و خواستار اتمام و بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام عوامل اجرایی، تلاش بیش از پیش آنان را برای اتمام و بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه خواستار شد.

انتهای پیام/66006/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول