اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای قم و کهگیلویه و بویراحمد همطراز است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو استان قم و کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده‌ام و شهادت می‌دهم برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای هر دو استان علی‌رغم همه تفاوت‌های دو استان، همطراز است.

برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای قم و کهگیلویه و بویراحمد همطراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در حضور معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این چند مدت حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت اسلامی حاکم بر صدا و سیما را دریافتم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه‌های دینی در اغلب برنامه‌های صدا و سیمای این استان جریان دارد و می‌توان گفت صدا و سیمای ما همپا با کشور بر محور و مدار اسلامی و دینی حرکت می‌کند.

صابری افزود: امروز صدا و سیما متعلق به همه مردم است و از همه نقاط کشور و یک استان خبر و گزارش تهیه می‌کند و امین مردم است.

وی با تقدیر از ابعاد پر رنگ برنامه‌های مذهبی در صدا و سیمای استان تصریح کرد: در هر دو استان قم و کهگیلویه و بویراحمد توفیق خدمت داشته‌ام که به جرأت می‌گویم حجم برنامه‌های دینی در هر دو استان علی‌رغم همه تفاوت‌ها یکسان بوده است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از خدمات خوب صدا و سیمای استان را پوشش برنامه‌های دینی و مذهبی به بهترین نحو دانست و گفت: برای نمونه در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی و در انتخابات‌ها و برنامه‌های دیگر صدا و سیما فراتر از توان خود اطلاع‌رسانی کرده است.

انتهای پیام/2571/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول