اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری انتخابات کنگره دوسالانه جامعه اسلامی مهندسین کاشان

مؤسس جامعه اسلامی مهندسین کاشان از برگزاری نخستین انتخابات کنگره دوسالانه جامعه اسلامی مهندسین این شهرستان خبر داد.

برگزاری انتخابات کنگره دوسالانه جامعه اسلامی مهندسین کاشان

علیرضا باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تحقق آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری در بخش‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فنی، صنعتی و تلاش برای تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی و بسط و توسعه آن در جامعه از مهم‌ترین اهداف جامعه اسلامی مهندسین کاشان است.

وی تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص برای سهیم شدن در تحقق الگوی اسلامی ایرانی و پیشرفت همه جانبه در بخش‌های مختلف را یکی دیگر از اهداف جامعه اسلامی مهندسین کاشان اعلام و خاطرنشان کرد: این تشکل سعی می‌کند تا با ایجاد همدلی و همراهی و وحدت بین نیروهای انقلابی متعهد و متخصص در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، زمینه پیشرفت همه جانبه شهرستان را فراهم نماید.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین کاشان افزود: این جامعه سعی می‌کند با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جامع با هدف سازندگی و توسعه شهرستان کاشان و کشور به اجرای پروژه‌های عمرانی و صنعتی کمک نماید.

به گفته وی، تبیین و ترویج تفکر حکومت ولایت مطلقه فقیه به عنوان یک الگو و اندیشه‌ای متعالی و ترویج آموزه‌ها و معارف قرآنی، سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ولایی و مبارزه و تلاش برای ریشه‌کنی فقر با استفاده از تقویت شخصیت معنوی و انسانی از جمله اهداف جامعه اسلامی مهندسین شهرستان کاشان است.

این مسئول یادآور شد: جامعه اسلامی ‌مهندسین کاشان فعالیت خود را از سال 88 به عنوان یکی از حوزه‌های زیرمجموعه جامعه اسلامی استان اصفهان آغاز کرد و با ارتقای کاشان به فرمانداری ویژه در مهر ماه سال 91 با موافقت شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور به عنوان نخستین شهرستان خارج از مرکز استان در کشور موفق به دریافت نمایندگی مستقل و آغاز فعالیت رسمی خود شد.

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول