اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی ماموران از یک خودرو وانت صورت گرفت

کشف 95 کیلوگرم تریاک در مرودشت

در بازرسی ماموران از یک خودرو وانت مزدا در اطراف شهرستان مرودشت 95 کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف 95 کیلوگرم تریاک در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی مرودشت اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد این شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرودشت و فارس،‌ هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده روستای کوشکک به سمت گردنه چاهو به یک خودرو وانت مزدا مظنون شدند.

علی شیبانیان اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 95 کیلوگرم تریاک در 9 بسته 10 کیلویی و یک بسته پنج کیلویی که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی گفت: در این مورد یک خودرو وانت تویوتا که اسکورت خودرو حامل مواد بود، نیز شناسایی، توقیف و راننده هردو خودرو دستگیر شدند.

دستگیری فروشنده محتوی مستهجن در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی و دستگیری شخصی که در فضای مجازی اقدام به فروش و توزیع محتوی مستهجن می‌کرد، خبر داد.

سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در رصدهای انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای استان فارس در فضای مجازی، وبلاگی شناسایی شد که با توزیع و فروش محتوی مستهجن در فضای مجازی ضمن اشائه فساد از کاربران کلاهبرداری می‌کرد.

وی بیان کرد: با ارسال گزارش پرونده، به همراه مستندات به اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتای استان فارس، اقدامات اولیه برای ردیابی و شناسایی ایجاد کننده وبلاگ شروع شد.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مالک خطی که از طریق آن وبلاگ ایجاد شده بود، شناسایی و با دستور قضایی تجهیزات الکترونیکی وی جمع‌آوری و برای استخراج ادله به آزمایشگاه ارسال شد.

حسینی گفت: با انجام اقدامات انجام شده مشخص شد مالک خط خود را به صورت امانت به یکی از همسایگان حوالی محل سکونتش داده که ‌در نتیجه ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: با شناسایی محل دقیق سکونت متهم وی دستگیر و با هماهنگی با مقام قضایی از منزل متهم بازرسی شد و در نتیجه تعدادی بطری مشروبات الکلی کشف و تجهیزات الکترونیکی نیز برای بررسی و استخراج ادله به آزمایشگاه پلیس فتا ارسال شد.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: گزارش ارائه‌شده از اداره فنی تائید کرد که وی ایجادکننده اصلی وبلاگ شناسایی شده بوده و در بازجویی نیز این جرم از متهم کشف شد.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول