اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ملی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای صورت گرفت

راه‌یابی 2 کارآموز اسدآبادی به مرحله کشوری

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدآباد گفت: دو نفر از کارآموزان مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای اسدآباد حائز رتبه اول استانی المپیاد ملی مهارت شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

راه‌یابی 2 کارآموز اسدآبادی به مرحله کشوری

یعقوب فشخورانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هر ساله مسابقات المپیاد ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری را برگزار می‌کند، اظهار داشت: امسال این المپیاد در رده سنی 20 سال در قالب 29 رشته در مرکز خواهران و برادران برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان بعد از شرکت در آزمون‌های شهرستانی به مرحله استانی و کشوری و سپس به مرحله جهانی راه می‌یابند، افزود: تبلیغات برگزاری مسابقات المپیاد ملی مهارت از طریق چهره به چهره، نصب پوستر در سطح شهر و ادارات انجام شد.

وی از راه‌یابی 13 نفر به مسابقات المپیاد ملی مهارت استانی خبر داد و گفت: دو نفر در رشته فناوری مد، دو نفر در رباتیک تیمی، دونفر در مکاترونیک تیمی، سه نفر در تأسیسات الکتریکی، سه نفر در کنترل صنعتی و یک نفر در رشته طراح صفحات وب شرکت کردند که در سه رشته اول موفق به کسب مقام دوم شدیم.

وی اذعان داشت: از تعداد 13 نفر شرکت‌کننده دو نفر از آقایان به نام رضا زائری‌بهروز و حامد رضایی‌شفیع به ترتیب در رشته‌های کنترل صنعتی تأسیسات الکتریکی به مرحله کشوری راه یافتند. 

وی امتیازات مسابقات المپیاد ملی مهارت را استفاده از سهمیه سربازمربی سازمان، برخورداری از تسهیلات نظام وظیفه، کمک هزینه عمره مفرده، عضویت مدال‌آوران جهانی در بنیاد ملی نخبگان، اعتبار نوآوری و شکوفایی و وام مسکن ویژه نخبگان برشمرد.

انتهای پیام/89008/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول