اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کبدی جوانان قهرمانی کشور صورت گرفت

همدان و اصفهان در بین 8 تیم برتر کبدی ایران

رئیس هیئت کبدی استان از صعود تیم‌های همدان و اصفهان در نخستین روز برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی کشور جوانان خبر داد.

همدان و اصفهان در بین 8 تیم برتر کبدی ایران

محمود کوثری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات کبدی استاندارد جوانان پسر کشور و انتخابی تیم ملی از روز گذشته شنبه 23 شهریور به مدت سه روز به میزبانی کبودراهنگ آغاز شده است.

وی افزود: 12 تیم از 6 منطقه ایران به این رقابت‌ها صعود کردند که چهار گروه سه تیمه به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد و که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

رئیس هیئت کبدی همدان با اشاره به درخشش کبدی‌کاران همدان در روز نخست این رقابت‌ها ابراز داشت: تیم منتخب کبدی همدان که با استفاده از هفت بازیکن کبودراهنگی، سه تویسرکانی و دو همدانی شکل گرفته موفق شد در نخستین بازی با اختلاف بسیار زیاد و با حساب 77 بر 26 قزوین را از پیش رو بردارد.

به گفته وی در دومین بازی همدانی‌ها دست به کار بزرگی زدند و برابر تیم قدرتمند لرستان در حالی که از حریف عقب افتاده بودند در نهایت با نتیجه 29 بر 22 پیروز شدند و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شدند.

کوثری‌فرد با بیان اینکه مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و نتایج غیر قابل پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: تیم‌های حاضر از بین 31 تیم حاضر غربال شدند و شرایط به گونه‌ای است که هر بازی حکم فینال را دارد.

وی افزود: در بازهای انجام شده روز نخست تیم اصفهان هم موفق شد با شکست حریفان خود و کسب دو پیروزی متوالی به همراه میزبان با اقتدار به مرحله بعد و جزو هشت تیم برتر صعود کند.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان اینکه دور نخست و گروهی مسابقات امروز ظهر یکشنبه به پایان می‌رساند خاطرنشان کرد: از عصر امروز با مشخص شدن هشت تیم برتر این رقابت‌ها مرحله حذفی انجام خواهد شد و در نهایت چهره چهار تیم نهایی مشخص می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: فردا و در مراسم پایانی این رقابت‌های مصطفی مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران حضور خواهد داشت که کلنگ ساخت خانه کبدی شهرستان کبودراهنگ با حضور وی و سایر مسئولان شهرستان و استانی به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول