اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اجرا نکردن ضوابط توزیع صورت گرفت

محکومیت یک فروشگاه ابزار یراقی متخلف توسط تعزیرات حکومتی ایرانشهر

یک فروشگاه ابزارآلات یراقی و ساختمانی در ایرانشهر به اتهام اجرا نکردن ضوابط و مقررات توزیع از تعزیرات حکومتی این شهرستان به جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

محکومیت یک فروشگاه ابزار یراقی متخلف توسط تعزیرات حکومتی ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، یک فروشگاه ابزار آلات یراقی و ساختمانی در ایرانشهر به اتهام عدم اجرای ضوابط و مقررات توزیع از سوی شعبه اول تعزیرات حکومتی این شهر به جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

در همین راستا پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده شعبه مربوطه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متصدی فروشگاه فوق را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 6 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در خبر دیگری از کشف میوه انبه قاچاق توسط تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه کوله سنگی خبر داد.

در پی کشف مقادیری کالای قاچاق شامل 400 کیلو گرم انبه پاکستانی از یک دستگاه خودروی اتوبوس در ایست و بازرسی گلوگاه کوله سنگی و با شکایت گمرک زاهدان پرونده ای در این رابطه تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در این گلوگاه برای رسیدگی و اعمال قانون ارسال شد.

این گزارش حاکی است شعبه یادشده پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص و مالک خودروی فوق را علاوه بر ضبط کالای کشف شده ، به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 23 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/75004/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول