اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 11 مدال در سبک شوتوکان

کاراته‌کاهای سیرجانی نایب قهرمان کشور شدند

در مسابقات کاراته کشوری، تیم کاراته شهرداری سیرجان با کسب 11 مدال طلا، نقره و برنز نایب قهرمان شد.

کاراته‌کاهای سیرجانی نایب قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در مسابقات کاراته کشوری که با حضور و رقابت 730 شرکت‌کننده و 17 تیم از استان‌های کشور به مدت سه روز ( از 21 شهریور تا 23 شهریور) در شهرستان کازرون استان فارس برگزار شد، تیم کاراته شهرداری سیرجان با کسب 11 مدال طلا، نقره و برنز نایب قهرمان شد و بعد از ظهر امروز مورد استقبال ورزش‌دوستان سیرجان قرار گرفتند.

قاسم مظفری، مربی باشگاه ورزشی شهرداری و مربی و سرپرست تیم اعزامی تیم سیرجان در حاشیه استقبال از این تیم به خبرنگار فارس گفت: در این مسابقات که با سبک شوتوکان اس‌کی‌ای بود، تیم شهرداری سیرجان به نمایندگی از استان کرمان موفق شد، شش مدال طلا، دو مدال نقره و سه برنز را کسب کند.

وی افزود: محمد امیرآقاخانی، حسن و علی سلطانی، محمدامین پوررضاقلی و دو مدال تیمی صاحب مدال طلا شدند، امیرمهدی ناصری و هادی عامری مدال نقره گرفتند و علی رحمانی و علی شهبا و امیرمحمد شیخ عشاقی به مدال برنز رسیدند.

تعدادی از قهرمانان نوجوان نیز در گفت‌گویی این موفقیت را حاصل عنایت خداوند، تلاش مربی و پشتکار خانواده خود اعلام کرده و جوان ایرانی را مظهر تلاش و موفقیت عنوان کردند.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول