اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش گیلانی کاراته:

مصدومیتم مرا از بازی‌های کاراته کشورهای اسلامی باز داشت

کاراته‌کای ملی‌پوش گیلانی گفت: مصدومیتم تلخ‌ترین حادثه رقابت‌های کاراته لیگ جهانی ترکیه بود که به همین دلیل مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی را از دست دادم.

مصدومیتم مرا از بازی‌های کاراته کشورهای اسلامی باز داشت

وحید حسنی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور خود در رقابت‌های کاراته لیگ جهانی ترکیه و مصدومیت وی در این رقابت‌ها اظهار کرد: در این رقابت‌ها به دلیل مصدومیت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را از دست دادم.

وی افزود: در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته ترکیه در حالی که با نتیجه سه بر صفر از حریف آرژانتینی خود جلو بودم با ضربه خطای حریف مواجه و دچار آسیب‌دیدگی شدم.

ملی‌پوش گیلانی کاراته، ادامه داد: ضربه خطای کاراته کای آرژانتینی موجب شد تا از ناحیه نازک‌نی پا دچار شکستگی شوم و نتوانم به مبارزه ادامه دهم.

وی درباره روند درمان مصدومیتش، اذعان کرد: در کمتر از نیم ساعت از پایم در اورژانس عکسبرداری شد و حتی اعلام کردند که به دلیل شکستگی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم اما از آنجا که به دلیل بازگشت به ایران فرصت نداشتیم، درمانم را در ایران دنبال می‌کنم.

حسنی‌پور با اشاره به اینکه دکتر مردانی پزشک معالجم پس از بررسی مصدومیتم اعلام کرده که ممکن است نیاز به جراحی نباشد، اضافه کرد: وضعیت نهایی در این باره امروز چهارشنبه مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل مصدومیت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را از دست داده‌ام، تصریح کرد: تیم ملی در 28 شهریور جاری برای این مسابقات به اندونزی اعزام می‌شود و بنده نیز یکی از نفرات انتخاب شده بودم اما با وجود انجام تمرینات آماده‌سازی در آستانه این مسابقات بدشانسی گریبانگیرم شد.

این کاراته‌کای گیلانی، گفت: امیدوارم روند بهبودی من به خوبی انجام شود تا بتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا که تا دو ماه دیگر برگزار می‌شود، برسم.

وی مصدومیت خود را تلخ‌ترین حادثه مسابقات لیگ جهانی ترکیه نامید و یادآور شد: پس از حضور در ایران افشین مولایی مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان بلافاصله در کلینیک به عیادتم آمد و به بنده روحیه داد.

وی، از محمد بابایی مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان و حمایت‌های جمیل حق‌پرست مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.

حسنی‌پور خاطرنشان کرد: آقای حق‌پرست برای حضور بنده که کارمند این اداره کل هستم، در اردوها و مسابقات مختلف در طول این مدت همکاری و لطف خاصی را داشتند تا دغدغه‌ای از بابت تداخل مسایل کاری و تمرینی نداشته باشم.

وی درباره جایگزینی وی در مسابقات کاراته کشورهای اسلامی، تصریح کرد: با برگزاری مسابقه انتخابی بین مجید حسن‌نیا و محمد قاسمی، کاراته‌کای وزن منهای 55 کیلوگرم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، محمد قاسمی نیز کاراته‌کای گیلانی و اهل آستانه‌اشرفیه است.

انتهای پیام/84002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول