اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امروز به حساب زائران حج واریز می‌شود

بر اساس تفاهمنامه میان سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران قرار شد مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به حساب همه زائران واریز شود که مبلغ مذکور از صبح امروز با ارائه مدرک شناسایی زائر قابل برداشت است.

یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امروز به حساب زائران حج واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به زائران حج  وعده داده بودند که مابه‌التفاوت هزینه حج امسال به حساب زائران واریز شود.

از مجموع مبلغی که باید به حساب زائران واریز می‌شد مبلغ 900 هزار تومان سهم سازمان حج و زیارت بود که به حساب زائران واریز شد و در پی امضای تفاهمنامه بین سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران یک میلیون و 100 هزار تومان دیگر امروز به حساب زائران حج واریز می‌شود.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای به همه حجاج سال‌جاری اعلام کرد: در آستانه میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و در آغاز پروازهای حج، تفاهمنامه ای بین سازمان حج و زیارت و مدیرعامل بانک ملی ایران در مورد میزان و نحوه استرداد بخشی از هزینه سفر حجاج سال‌جاری به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه قرار شد از امروز دوشنبه 25 شهریور مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان به حساب مربوط به هر یک از زائران اعزامی حج سال‌جاری واریز شود.

این اقدام در پی تلاش‌های بعثه مقام معظم رهبری و نیز سازمان حج و زیارت به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت استیفای حقوق زائران از طریق تعدیل هزینه‌های عوامل خدماتی و فرهنگی و همچنین اخذ تخفیف از طرف‌های سعودی انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول