اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل:

3 بانوی فوتسالیست بابلی به چین اعزام می‌شوند

رئیس اداره ورزش وجوانان بابل گفت: سه بانوی بابلی در رشته فوتسال برای شرکت در مسابقات آسیایی به چین اعزام می‌شوند.

3 بانوی فوتسالیست بابلی به چین اعزام می‌شوند

حبیب‌الله امیرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: زهرا خدابخشی، ملیکا متولی و فاطمه متولی از شهرستان بابل در ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات آسیایی زیر 16 سال به میزبانی چین به قاره کهن اعزام می‌شوند. 

 وی افزود: تیم کشورمان روز دوم مهرماه جاری به چین اعزام و نخستین بازی خود را در ششم مهر برگزار می‌کند.

 این مسئول اذعان داشت: این سه بانوی افتخار آفرین که نمایندگان شهر و کشورمان در مسابقات قاره کهن هستند، در تیم سبزفام بابل در لیگ دسته یک کشور زیر نظر فاطمه جان علی‌پور حضور دارند.

 امیرنیا متذکر شد: حضور سه بازیکن از شهرستان بابل و تیم سبزفام در ترکیب تیم ملی کشور افتخار بسیار بزرگ و نشان‌دهنده تلاش همه دست اندرکاران در این زمینه و همچنین ظرفیت بالای شهرستان بابل است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بابل تصریح کرد: باید به مسائل مهم و ریشه‌ای ورزش از جمله گسترش ورزش همگانی، تشکیل کمیته ورزش در سطح شهرستان، بخش‌ها و فراهم کردن شرایط برای گسترش ورزش همگانی توجه ویژه شود.

 امیرنیا همچنین خواستار تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شد و اذعان داشت: وجود تنها دو استخر خصوصی در شهرستان بابل، کمبود سالن‌های اختصاصی ورزش، نداشتن خوابگاه ورزشکاران و دفتر هیئت‌های ورزشی در شهرستان را از معضلات اساسی اداره ورزش دانست که با وجود ظرفیت بالای ورزشی شهرستان باید اقدامات موثری در این خصوص صورت گیرد.

 انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول