اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از آخرین اخبار انتخاب استاندار آذربایجان شرقی خبر می‌دهد

تکذیب شایعات انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی از سوی رئیس مجمع نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تمام شایعاتی که چند روز اخیر در مورد انتخاب استاندار آذربایجان شرقی به وجود آمده و منابع آن نیز مشخص نیست را تکذیب کرد.

تکذیب شایعات انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی از سوی رئیس مجمع نمایندگان

محمد اسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز تشکیل نشدن جلسه هیئت دولت و رایزنی صبح امروز با وزیر کشور را از استدلال‌های تکذیب این شایعات عنوان و اظهار کرد: اگر استانداری انتخاب شود باید در هیئت دولت تصویب شود در حالی که هیئت دولت جلسه‌ای نداشته و مهمتر اینکه هنوز رایزنی مجمع نمایندگان با وزارت کشور ادامه دارد که آخرین مورد آن با بنده امروز صبح اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: رایزنی وزارت کشور و نظرخواهی از نمایندگان ادامه دارد به نحوی که وزارت کشور با رسیدن به گزینه‌ای مناسب آن را به مجمع نمایندگان اعلام می‌کند و از نظر مشورتی تمام نمایندگان استان از کانال مجمع بهره‌مند می‌شود.

سعیدی در پاسخ به این سئوال که آیا شخصی تحت عنوان جمشید انصاری از سوی وزارت کشور برای نظرخواهی از مجمع اعلام شده گفت: به هیچ عنوان شخصی تحت این مشخصات از سوی وزارت کشور به نمایندگان آذربایجان شرقی اعلام نشده است.

وی از رسیدن گزینه‌های مجمع نمایندگان به سه نفر خبر داد و گفت: از پنج گزینه معرفی شده به وزارت کشور علاوه بر عبدالعلی‌زاده، شافعی نیز باتوجه به حضور در ایمیدرو و احتمال ابقاء در این پست حذف شده و بقیه گزینه‌ها هنوز پای کار مجمع نمایندگان هستند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول