اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

شهردار مرند شهردار برتر آذربایجان شرقی شد

برای دومین سال متوالی، سیدرضا هاشم شهردار مرند، شهردار برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

شهردار مرند شهردار برتر آذربایجان شرقی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی با اهداء لوح تقدیر و حکم شهرداری برتر به شهردار مرند از برنامه‌ریزی‌های مدون و بهره‌مندی از تئوری‌های مدیریتی خلاق شهردار مرند تقدیر به عمل آورد.

محمد اشرف‌نیا معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شهردار مرند در راستای عمران و آبادانی این شهر گفت: شهر مرند به دلیل کارهای عمرانی بسیاری که در آن صورت گرفته است، هرگز با گذشته قابل قیاس نیست و این خدمات را مردم و مسئولین به عینه در شهر رؤیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهردار مرند در این دو سال اخیر با استفاده از امکانات اولیه و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت‌کش شهرداری و تعامل بسیار نزدیک با اعضای شورای اسلامی شهر مرند و مسئولان تغییرات اساسی در عمران و آبادانی شهر مرند داده که الحق مردم شریف مرند بیشتر از این باید از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

سیدرضا هاشمی شهردار مرند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند در این باره گفت: در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی، جذب سرمایه‌گذار، توسعه معابر، توسعه فضای سبز، به روز رسانی بخش خبری وب سایت اینترنتی شهرداری، رضایت شهروندان، زیبایی شهر، هماهنگی مطلوب بین شهرداری و شورای شهر و ... توانستیم این رتبه مهم استانی را برای دومین بار متوالی به شهروندان قدرشناس به ارمغان بیاوریم.

اخیرا با آغاز رسمی فعالیت دوره چهارم شورای‌های اسلامی سیدرضا هاشمی با آرای قاطع شورای شهر مرند به عنوان شهردار مرند ابقاء شد.

انتهای پیام/60007/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول