اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/رئیس سازمان بهزیستی کشور:

بهداد سلیمی سفیر طلایی بهزیستی شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه قهرمانان ملی، سفیران طلایی در کنار بهزیستی برای کمک به محرومان جامعه می‌شوند، گفت: بهداد سلیمی سفیر طلایی بهزیستی شد.

بهداد سلیمی سفیر طلایی بهزیستی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، همایون هاشمی پنج‌شنبه‌شب در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در بابلسر اظهار داشت: محیط  ورزشی در کشور ما باید محیطی معنوی و آکنده از جوانمردی، پهلوانی، تقوی، پاکدامنی و درخشندگی اخلاقی و روحی بوده و انعکاس روحانیت خود را به همه قشرهای کشور برساند.

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای نخستین بار در جمع ایتام حضور یافته برای سازمان بهزیستی امری میمون و مبارک است.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی است که برای نخستین بار سازمان بهزیستی در دو هفته متوالی در صحنه پهلوانی برگزار کرد که یک‌هزار و 200 ورزشکار دختر و پسر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

هاشمی اذعان داشت: وجه متمایز این جشنواره نسبت به جشنواره‌های قبلی استفاده  از شکوفایی مسابقات گذشته برای کامل‌تر شدن این دوره از مسابقات است، این جشنواره  در سال‌های قبل به کمک سازمان‌های دیگر برگزار می‌شد که امسال سازمان بهزیستی به تنهایی در 14 روز متوالی در هفت رشته ورزشی به صورت جداگانه برگزار کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه توانمندسازی معلولان و کودکان بی‌سرپرست و جامعه هدف دو شاخصه مهم سازمان بهزیستی است، خاطرنشان کرد:  هدف ما توجه به مسئله پیشگیری و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه است زیرا این اوامر سبب کاهش آسیب‌های جامعه خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی سازمانی است که در عرصه خدمت پیشگام است، گفت: آرمان سازمان رسیدن به روزی است که تعداد آسیب‌دیدگان جامعه کاهش یابد و در این راستا راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و مشاوره  درحد وسیع مورد توجه قرارگرفته است.

وی اذعان داشت: از جمله اقدام مهمی که از سوی سازمان بهزیستی انجام گرفته استفاده از قهرمانان به عنوان سفیران طلایی سازمان بهزیستی است که به عنوان معتمدان مردم در کنار سازمان و شریک سازمان در جهت یاری رساندن به کلیه محرومان جامعه محسوب می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: مردم نیز به دلیل اعتمادی  که به این قهرمانان دارند در کنار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند که سفیر طلایی در این مقطع  بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری انتخاب شد.

به گزارش فارس، استان بوشهر قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات شد.

انتهای پیام/86010/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول