اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مسابقات کشوری ددلیفت:

قهرمانان ورزشی حامی مالی ندارند

قهرمان مسابقات کشوری ددلیفت گفت: من نیز مانند قهرمانان ورزشی دیگر حامی مالی ندارم و مسئولان هیچ‌گونه قولی به من نداده‌اند.

قهرمانان ورزشی حامی مالی ندارند

امیررضاچگینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بعد از قهرمانی کشور در کرج خودم را برای مسابقات آسیایی فیلیپین آماده می‌کنم و در این راه مسئولان از من حمایتی نمی‌کنند.

وی افزود: در فیلیپین یک اردوی 10 روزه با کادر مربیگری داریم که هزینه و هماهنگی اردو با خودمان بوده و هیئت پرورش اندام هیچ‌گونه اردویی نداشته است.

این ورزشکار ادامه داد: با وجود استعداد بالایی که جوانان قزوینی دارند ولی این شهر از داشتن مربیان خوب محروم است و تنها کسی که بنده به عنوان مربی خوب قبول دارم سعید کشاورز است.

چگینی تأکید کرد: هزینه ورزش پاورلیفتینگ در ایران زیاد است و به همین دلیل استعدادها در این ورزش کشف نمی‌شوند.

قهرمان مسابقات کشوری ددلفیت کرج تصریح کرد: سعی می‌کنم که زندگی حرفه‌ای داشته باشم و ساعات استراحت و ورزش من طبق برنامه است.

وی اضافه کرد: روزانه بیش از سه ساعت تمرین می‌کنم و در حال حاضر از وضعیت بدنی خوبی برخوردارم؛ امیدوارم که تا فرا رسیدن مسابقات نیز بهتر شوم.

این ورزشکار افزود: تمریناتم به صورت صبح و بعد از ظهر است و بعد از تمرینات نیز به طور مداوم برنامه سونا دارم.

چگینی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم تمریناتم در سطح استاندارد ایران باشد چون که از تمرینات جهان اطلاعی ندارم زیرا مربیان قزوینی از برنامه‌های جهانی عقب هستند.

وی اظهار کرد: تنها کسی که در ورزش پاورلیفتینگ دارای علم جهانی است علی‌اکبر چگینی بوده که خود قهرمان وزنه‌برداری آسیا و جهان است.

این ورزشکار ادامه داد: قطب ورزش پاورلیفتینگ شهر کرج حدود 90 ورزشکار خوب دارد که این موفقیت به دلیل داشتن هیئت پرورش اندام فعال در این شهر است.

چگینی در پایان گفت: شهر قزوین قهرمانان خوبی مانند حمید کاظمی، جواد مافی، سعید کشاورز و میلاد مافی داشته است.

انتهای پیام/77007/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول