اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

پوشش یکسان دانش‌آموزان پسر ابتدایی / اردبیل با جهش علمی روبرو است

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان پسر ابتدایی در سال تحصیلی جدید با پوشش مرتب و یکسان سر کلاس حاضر می‌شوند.

پوشش یکسان دانش‌آموزان پسر ابتدایی / اردبیل با جهش علمی روبرو است

احمد محمود‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در بحث ساماندهی نیروی انسانی به گونه‌ای اقدام کردیم تا تمام نیروهای حق‌التدریس، آموزشیاران، نهضت سوادآموزی و نیروهای شرکتی کار معین تعیین تکلیف شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان تمام نیروها تعیین وضعیت شده‌اند، به طوری که ما هم اکنون هیچ نیروی بلاتکلیفی نداریم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در سال تحصیلی آینده تلاش آموزش و پرورش بر دو محور متمرکز شده که اولی مربوط به پروژه مهر است که سعی کردیم تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی را به کار گیریم تا سال تحصیلی پر شور و نشاطی را آغاز کنیم.

محمود‌زاده گفت: برای ارزیابی آخرین وضعیت آمادگی آموزش و پرورش و مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید 25 شهریور ماه مانور بازگشایی مدارس برگزار می‌شود تا بتوانیم ضعف‌های احتمالی را در مدت یک هفته باقی مانده برطرف کنیم.

این مسئول تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید 2 هزار و 900 مدرسه و بیش از 11 هزار کلاس درس با همراهی 21 هزار عوامل اجرایی آماده شده است تا میزبان 250 هزار دانش‌آموز در سطح استان باشند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از 90 درصد مدارس استان اردبیل به صورت تک شیفته اداره می‌شود، بیان داشت: امیدواریم در قالب نظام آموزشی سه، سه، سه، سه بتوانیم برنامه‌ها و اهداف خود را محقق کنیم.

محمود‌زاده از برنامه‌ریزی‌های گسترده در حوزه آموزشی و پرورشی خبر داد و افزود: در این زمینه و در حوزه آموزشی رویکرد اصلی ما پوشش تحصیلی کامل دانش‌آموزان است که این کار با اولویت مقطع ابتدایی به جد پیگیری شده و دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: در حوزه پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی رویکرد ما افزایش شور و نشاط جامعه دانش‌آموزی و تعمیق معرفت دینی است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضرورت تخصصی شدن و بومی‌سازی نیروی انسانی را در ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش یادآور شد و ادامه داد: با همکاری نوسازی مدارس، تجهیز مدارس به فناوری جدید و هوشمند‌سازی در اولویت جدی قرار گرفته است.

محمود‌زاده گفت: دانش‌آموزان ابتدایی در سال تحصیلی جدید در گروه پسران با لباس‌ها و پوشش یکسان راهی کلاس‌های درس می‌شوند تا حضور در مدرسه با نظم و انضباط خاص و آراستگی مناسب صورت گیرد.

این مسئول به اولیا توصیه کرد در خرید لوازم‌التحریر عجله نکنند، چرا که قرار است تولیدات داخلی و بومی در این زمینه در روزهای آینده با قیمت مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل شعار سال تحصیلی جدید را ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه توصیف کرد و ابراز داشت: استان اردبیل در مرحله جهش علمی و تربیتی قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر سعی می‌شود برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به سمتی باشد تا یک سال تحصیلی پر شور و نشاط همراه با تفکر ارزشی پیگیری شود.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول