اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان:

اتمام عملیات اصلاح بافت‌های فرسوده بقاع تاکستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان گفت: با اتمام طرح عمرانی امامزاده تبریزک، کار اصلاح بافت‌های فرسوده تمامی امامزادگان شهرستان تاکستان به اتمام می‌رسد.

اتمام عملیات اصلاح بافت‌های فرسوده بقاع تاکستان

حسین شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان تاکستان همواره در مناسبت‌های مختلف با رویکرد‌های شاخص به اجرا گذاشته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی شهرستان تاکستان با تقدیر از فعالان طرح و برگزاری اردوی سیاحتی برگزار شده است.

شفیعی از اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم در دهه کرامت خبر داد و افزود: طی سال‌های اخیر در راستای بزرگداشت امامزادگان و برای شناساندن بقاع متبرکه آیین‌های بزرگداشت امامزادگان به منظور تکریم این اماکن برگزار شده است.

شفیعی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین برنامه متمرکز سال جاری خود را در استان اصفهان به اجرا گذاشته است که برنامه‌های شهرستانی اوقاف در تاکستان نیز در بقاع شاخص از جمله امامزاده علی ضیاآباد و آقا سیدعلی با تبیین کرامت‌های امامزادگان توسط روحانیون از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) به عنوان برنامه شاخص شهریور ماه اوقاف برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: آیت‌الله اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان نیز در همایش‌های بزرگداشت امامزادگان شهرستان تاکستان به ارایه سخنرانی می‌پردازد.

شفیعی به ادامه روند فعالیت‌های عمرانی در پنج امامزاده شهرستان تاکستان بر طبق طرح جامع اشاره کرد و روند پیشرفت عمرانی در امامزاده یوسف و سیدعلی شهرستان تاکستان را بنا بر طرح جامع قابل قبول توصیف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان تعداد بقاع این شهرستان را 28 بقعه ذکر کرد و گفت: با انجام طرح بازسازی امامزاده تبریزک کار اصلاح بافت‌های فرسوده در تمامی امامزاده‌های شهرستان تاکستان به اتمام می‌رسد.

این مسئول تلاوت، جزءخوانی و روخوانی قرآن کریم در دهه کرامت به همراه برگزاری مسابقات سراسری قرآن، بصیرت عاشورایی ویژه ایام سوگواری حسینی و کلاس‌ها و دورهای آموزشی قرآن‌کریم را جزو فعالیت‌های پیش روی این اداره برشمرد.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول