اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز خبر داد

آماده‌باش راهداری استان البرز برای آخرین دوره سفرهای تابستانی

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت: راهداری این استان برای برقراری امنیت و تامین سلامت مسافران در آخرین دوره سفرهای تابستانی در آماده‌باش کامل است.

آماده‌باش راهداری استان البرز برای آخرین دوره سفرهای تابستانی

عباس صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در کشورمان در چند مقطع تعداد مسافرت‌های برون‎شهری افزایش می‌یابد که این زمان‌ها مربوط به تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی و تعطیلات چند روزه در طول سال است.

وی تصریح کرد: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، همجواری با تهران و بهره‌مندی از چند محور اصلی از جمله جاده چالوس و آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین در تعطیلات پذیرای مسافران بسیاری است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز ادامه داد: میزان مسافران در این ایام به صورتی است که برخی از اوقات شاهد ترافیک‌های چند کیلومتری در محورهای برون‎شهری استان البرز به ویژه جاده چالوس در هر دو محور شمال به جنوب و جنوب به شمال هستیم.

صفری بیان داشت: بنابراین با توجه به تجارب گذشته برای هر کدام از زمان‌هایی که مسافرت‌ها در کشور افزایش می‌یابد، راهداری استان البرز تمهیدات ویژه و برنامه‌ریزی لازم را برای افزایش ایمنی مسافران و حفظ سلامت آنها می‌اندیشد.

وی گفت: از ابتدای تابستان امسال شاهد دو دوره سفرهای تابستانی بودیم و با توجه به اینکه در هفته پایانی شهریور ماه قرار داریم، در حال تجربه آخرین دور از سفرهای تابستانی مردم هستیم.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز افزود: در این مقطع از سال حجم مسافرت‌های برون‎شهری افزایش یافته و ما در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته منتظر افزایش چشم‌گیر مسافران هستیم.

صفری گفت: به همین منظور نیروهای راهداری و تیم‌های ثابت و سیار ما در آماده‌باش کامل هستند و امیدواریم خدمات ارائه شده از سوی آنها موجب افزایش سلامت و رضایت شهروندان و مسافران تابستانی باشد.

* استقرار شبانه‌روزی ماموران راهداری البرز در 16 راهدارخانه

وی اظهار داشت: در همین راستا اقدام به افزایش تیم‌های راهداری و تجهیزات سبک و سنگین این تیم‌ها کرده و هم‎اکنون اکیپ‌های ثابت و سیار راهداری استان البرز در 16 راهدارخانه به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته صفری، این ماموران موظف به گشت‌زنی دائمی در طول محورهای برون‌شهری استان البرز بوده و هر لحظه آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در دور آخر سفرهای تابستانی مسافران ضمن همکاری با ماموران راهداری و ماموران پلیس، قانون را رعایت کرده و امسال شاهد سفر امن و بی‌خطر مردم باشیم.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول