اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‏‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان:

مراسم استقبال از امام جمعه جدید بسطام برگزار می‏‌شود

رئیس شورای سیاست‏‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: مراسم استقبال از امام جمعه جدید بسطام فردا پیش از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می‏‌شود.

مراسم استقبال از امام جمعه جدید بسطام برگزار می‏‌شود

محمدحسن پیرچه امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: امام جمعه جدید بسطام برای مدت سه سال اخیراً منصوب شده است و به همین خاطر، آیین استقبال از وی برگزار می‏‌شود.

رئیس شورای سیاست‏‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان افزود: مراسم استقبال از امام جمعه جدید بسطام براساس برنامه‏‌ریزی‏‌های به عمل آمده از ساعت 11 صبح فردا در بسطام برگزار می‏‌شود.

پیرچه اذعان داشت: این مراسم از جوار امامزاده محمد (ع) بسطام آغاز می‌شود و از عموم مردم دعوت می‌‏شود تا در این آیین باشکوه حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ براساس مصوبه شورای سیاست‏‏گذاری ائمه جمعه، در حکمی حجت‏‌الاسلام سیدعلی رضوی‏‌نسب به عنوان امام جمعه شهر بسطام منصوب شد.

در این حکم آمده است: حجت‌‏الاسلام سیدعلی رضوی‏‌نسب براساس مصوبه شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه و تایید علمای اعلام، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی‏‌فقیه، حضرت آیت‏‌الله خامنه‏‌ای به سمت امام جمعه بخش بسطام به مدت سه سال منصوب می‏‌شوید.

دعوت به همبستگی، انجام وظایف خطیر و حساس در رابطه با اسلام و انقلاب و پرهیز از تفرقه و اختلاف از توصیه‏‌های این حکم به امام جمعه بسطام است.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول