اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر عنوان کرد

حل مشکل اشتغال جوانان و میان سال‌ها در کوتاه‌ترین زمان

امام جمعه بوشهر گفت: موضوع اشتغال و بیکاری از جوانان به میان‌سالها هم رسیده است که مسئولان باید با نشست‌های کارشناسانه این مشکل را حل و فصل کنند.

حل مشکل اشتغال جوانان و میان سال‌ها در کوتاه‌ترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با قدردانی از برپاکنندگان جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت، بر توجه به آموزه‌های مکتب رضوی به مردم تاکید کرد و گفت: شناساندن مکتب رضوی در ابعاد مختلف در فرصت دهه کرامت یک ضرورت است که باید همه برگزارکنندگان این مراسم در این راستا تلاش کنند.

وی با قدردانی از مسئولان استان بوشهر که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند تصریح کرد: مشکلات بیکاری در استان بوشهر از جوانان به میان‌سالها هم رسیده است که باید مسئولان در این راستا نشست اضطراری تشکیل دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه میان‌سالها هم که مشغول بکار بودند برخی عذر آنها را خواسته‌اند تاکید کرد: لازم است مسئولان استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، نشست ویژه و فوق‌العاده تشکیل دهند و با نگاه دلسوزانه، کارشناسانه و دانش بنیان مسئله بیکاری در استان را حل و فصل کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: این همه ظرفیت و قابلیت در استان بوشهر وجود دارد با توجه به جمعیت کم استان نسبت به دیگر نقاط کشور جا دارد از قابلیت‌های اشتغالزایی استان برای رفع مشکل مردم بکار گرفته شود.

صفایی‌بوشهری با استناد به دیدگاه مقام معظم رهبری که مردم استان بوشهر برای نظام اسلامی برکت هستند افزود: هرگاه خدمت بزرگان نظام در جلسات و دیدارها از جمله مقام معظم رهبری می‌رسم از استان بوشهر و مردمان آن به نیکی یاد می‌کنند چراکه هیچگاه برای نظام هزینه نبوده‌اند بلکه همیشه خیرات و برکات برای نظام هستند.

وی عزت آفرینی و افتخار آفرینی مردمان استان بوشهر در طول تاریخ را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردمان ولایت‌مدار استان بوشهر هیچ گاه در طول تاریخ مشکلی ایجاد نکرده‌اند و همواره عزت و افتخار آفرین برای نظام بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به آثار و برکات امام رضا(ع) اشاره کرد و با تبریک سالروز تولد این امام بزرگوار تاکید کرد: خلفای عباسی برای خاموش کردن نور اسلام ناب با ترفندها و دسیسه‌های گوناگون می‌خواستند امام رضا(ع) را محدود کنند که به منظور ایشان را از مدینه به مرو منتقل کردند ولی هیچ گاه نور اسلام خاموش نشد بلکه این نور الهی جهانی گشت.

صفایی‌بوشهری امام رضا(ع) را برای داشتن اسلام ناب میزان دانست و گفت: توجه به ایمان امام هشتم ورود به قلعه محکم الهی است که انسان را از بسیاری از عذاب‌ها و گناهان مصون می‌کند.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول