اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان عنوان کرد

لزوم ارتباط بیشتر خبرنگاران با پیشکسوتان رسانه‌ای در هرمزگان

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در عیادت از فریدون دبیری (فراز) پیشکسوت مطبوعاتی در هرمزگان، از این قشر به عنوان سرمایه‌هایی ارزشمند یاد کرد.

لزوم ارتباط بیشتر خبرنگاران با پیشکسوتان رسانه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیرزاد عزتی ظهر امروز در حاشیه عیادت از فریدون دبیری که در حال حاضر در بیمارستان خلیج فارس این شهر بستری و تحت درمان قرار دارد، اظهار داشت: پیشکسوتان رسانه‌ای و مطبوعاتی هرمزگان در شرایطی در راستای فعالیت و رسالت خود حرکت کرده‌اند که امکانات در دهه‌های گذشته بسیار محدود بوده است.

وی ادامه داد: این تصور که در آن زمان اخبار به شیوه‌های سنتی برای رسانه‌ها در مرکز کشور ارسال می‌شده است و یا اینکه مسئولان کمتر با قوانین و جایگاه مطبوعات آشنایی داشته‌اند، بی‌شک چالش‌های متعددی و غیر قابل تصوری را روبروی این قشر از فعالان رسانه‌ای قرار می‌داده است.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه «دبیری» یکی از پیشکسوتان مطبوعاتی شناخته شده در هرمزگان و حتی خطه جنوب است، اظهار امیدواری کرد وی به زودی سلامتی خود را به دست آورد.

عزتی خواستار بهره‌گیری و ارتباط بیشتر فعالان رسانه‌ای با پیشکسوتان و همچنین سرکشی از این قشر شد و افزود: تحقق این امر می‌تواند، به انتقال تجربیات و همچنین دلجویی و خوشحالی پیشکسوتان رسانه‌ای و مطبوعاتی منجر شود و روندی نیک را در استان پایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/88001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول