اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی صدا و سیمای خراسان شمالی خبر داد

شبکه اترک خراسان شمالی میزبان خدام حرم رضوی

دبیر شورای فرهنگی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حرم رضوی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی فردا پنج‌شنبه 21 شهریور به صورت زنده با مردم استان به گفتگو می‌پردازند.

شبکه اترک خراسان شمالی میزبان خدام حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، محسن زاهداحمدی اظهار کرد: شبکه اترک این استان خادمان حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را در سفر به خطه خراسان شمالی همراهی خواهد کرد.

وی افزود: به مناسبت آغاز دهه کرامت جمعی از خدام حرم شریف حضرت امام رضا (ع) در سفر به استان خراسان شمالی میهمان مردم این خطه خواهند بود.

زاهداحمدی تصریح کرد: بنا بر این حوزه‌های سیما، خبر و صدای مرکز خراسان شمالی اقدام به پوشش این سفر و تهیه برنامه و گزارش از حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 21 و 22 شهریور ماه  خواهند کرد.

وی گفت: آفیش ورود خدام به استان و حضور در امام‌زاده روستای سیاهدشت شهرستان فاروج و سپس پوشش حضور و زیارت خادمان رضوی در امام‌زاده حمزه‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) در شیروان و همچنین حضور در امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد و شرکت در مراسم دهه کرامت از اقدامات واحد خبر شبکه اترک خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی، پوشش خبری و تهیه گزارش خبری از خدام رضوی و حضور آنان در نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد کوی صادقیه و ینگه قلعه بجنورد را از دیگر برنامه‌های واحد خبر در این سفر برشمرد.

وی تهیه گزارش رادیویی از حضور خادمان در استان با حضور گزارشگران رادیو در میان آنان و مصاحبه و گفتگو با خدام رضوی به صورت تلفنی در برنامه‌های رادیویی شبکه اترک همچون صبح و زندگی، زیر یک سقف، تمنای وصال، وقت جوانی، موج مهربانی، دنگ کرمانجان، شب‌های آلاداغ از جمله اقدامات معاونت صدای شبکه اترک در روز سفر خادمان است.

زاهداحمدی دعوت از خادمان حرم رضوی به برنامه زنده شب‌های اترک سیمای خراسان شمالی و پخش گزارش‌هایی از حضور خادمان حرم رضوی در مراسم مختلفی که در مسیر ورودشان از فاروج، شیروان و بجنورد وجود داشت نیز در سیمای شبکه اترک از دیگر اقدامات صدا و سیمای استان در این سفر معنوی و فرهنگی خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/63002/‌ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول