اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرگان:

گفت‏و‏گوی رئیس‏جمهور با مردم امیدوارکننده بود

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اولین گفت‏گوی تلویزیونی رئیس‏جمهور با مردم گفت: این گفت‏وگو امیدوارکننده بود.

گفت‏و‏گوی رئیس‏جمهور با مردم امیدوارکننده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‏الاسلام رسول رضایی امروز در خطبه‏های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: سخنان رئیس‏جمهور موجب امیدواری مردم به ویژه کشاورزان شد.

وی افزود: تعیین قیمت تضمینی 10 هزار و 500 ریالی خرید گندم دل کشاورزان را شاد و آن‌ها را نسبت به آینده امیدوار کرد.

*کشاورزی، سال‏های گذشته رو به نابودی قرار داشت

خطیب موقت جمعه گرگان خاطرنشان کرد: رئیس‏جمهور در این گفت‏وگوی تلویزیونی نسبت به تامین کود مورد نیاز کشاورزان نیز وعده داد و با این وعده کشاورزان انگیزه لازم برای ادامه فعالیت‏های کشاورزی خود را به دست آوردند.

رضایی وضعیت کشاورزی کشور در سال‏های گذشته اسفبار توصیف کرد و ادامه داد: در سال‏های گذشته کشاورزی رو به نابودی قرار داشت.

به گفته وی، کشاورزان در سال‏های گذشته از مرحله خرید بذر تا فروش محصول مشکلات زیادی داشتند که امید می‏رود با تدابیر دولت تدبیر و امید کشاورزان نسبت به آینده خود بیش از گذشته امیدوار شوند.

*جشن‏های باشکوه اسلامی در دهه کرامت برگزار شوند

امام جمعه موقت گرگان در ادامه با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (ص) و خضرت امام رضا (ع) در ابتدا و انتهای این دهه بر برگزاری جشن‏های باشکوه اسلامی در این دهه تاکید کرد.

رضایی با ذکر حدیثی از امام رضا(ع) گفت: آن امام بر حفظ آبروی مردم و تبعیت از فرامین الهی تاکید می‏کرد و کسانی که از این امام پیروی می‏کنند باید به توصیه‏های او عمل کنند.

وی با بیان اینکه یکی از صفات ذات اقدس الهی ستارالعیوب است، خاطرنشان کرد: اسرار دیگران امانت است و هیچ مسلمانی حق ندارد آن‌ها را فاش کند.

*امروز سالروز امضاء قرارداد ننگین «ساف» است

خطیب جمعه موقت گرگان با بیان اینکه امروز سالروز امضاء قرارداد ننگین «ساف» بین فلسطینی‏ها به رهبری یاسر عرفات و رژیم غاصب صهیونیستی در 20 سال گذشته است، اظهار داشت: در این قرارداد مقرر شد که طرفین یکدیگر را به رسمیت بشناسند و رژیم صهیونیستی نیز شهرک‏سازی را متوقف کند.

رضایی ادامه داد: طرفین در این قرارداد مرز بین دو کشور را نیز تعیین کردند که با تعیین مرز، خاک فلسطین و رژیم صهیونیستی مشخص شد.

به گفته وی، رژیم غاصی صهیونیستی در ادامه به قرارداد ننگین «ساف» پایبند نبود و یکطرفه آن را نقض کرد.

انتهای پیام/83003/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول