اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحت عنوان «وفاداری به خون شهداء» صورت گرفت

فراخوان تظاهرات اخوان‌المسلمین به مناسبت یک ماه از کشتار «رابعه العدویه»

گروه اخوان المسلمین در فراخوانی از حامیان خود خواست به مناسبت گذشت یک ماه از جریان عملیات وزارت کشور مصر برای پایان دادن به اعتراضات رابعه العدویه و کشته شدن تعداد زیادی از حامیان مرسی و اخوان «امروز و فردا» به خیابان ها بیایند.

فراخوان تظاهرات اخوان‌المسلمین به مناسبت یک ماه از کشتار «رابعه العدویه»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، گروه اخوان المسلمین در فراخوانی از حامیان خود خواست به مناسبت گذشت یک ماه از عملیات وزارت کشور مصر برای پایان دادن به اعتراض‌های رابعه العدویه و کشته شدن تعداد زیادی از حامیان مرسی و اخوان در جریان این عملیات، امروز و فردا به خیابان‌ها بیایند.

در همین راستا گروه اخوان المسلمین اعلام کرد که سه تظاهرات گسترده بعد از نماز جمعه در اسکندریه برگزار خواهد شد.

«عصام العریان» یکی از رهبران گروه اخوان المسلمین از طریق شبکه الجزیره تأکید کرد که اخوان از سرکوب و نیروهای امنیتی واهمه‌‌ای ندارد و از همه مصری‌ها خواست در تظاهرات روز جمعه و شنبه حضور پیدا کنند.

این درحالی است که تدابیر شدید امنیتی از سوی نیروهای وزارت کشور و ارتش پیش از آغاز این تظاهرات اتخاذ شده است و نیروهای امنیتی مناطق منتهی به خیابان محل «اتحادیه عرب» و خیابان‌های منتهی به میدان «رابعه العدویه» را مسدود کرده‌اند.

از سوی دیگر نیز عملیات ارتش مصر در صحرای سینا نیز ادامه دارد و «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر حالت فوق العاده را با توجه به تحولات امنیتی کشور تا دو ماه دیگر تمدید کرد.

انتای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول